  • 51. Data: 2016-01-11 17:29:22
    Temat: Re: chrapiesz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:n70k5i$bpv$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 10.01.2016 o 22:07, J.F. pisze:
    >Zgadza się, nie musiałem nikogo narażać dla swojej wygody stanem
    >swojego zdrowia.

    Ale narazanie nadmierna predkoscia to juz sie nie liczy :-)

    Jedziesz, kontrola, PJ sie panu skonczylo miesiac temu.
    Dobrze jak na spolegliwych trafisz, zabiora PJ ale puszcza dalej.
    Stop - zle jak spolegliwych trafisz, dobrze jak ci samochod zamkna na
    parking.
    Bo jak przyjdzie splacac OC z wlasnych pieniedzy, to bedzie zle.
    I nie bedzie sie liczylo, ze swiadomie za szybko jechales, tylko ze
    uprawniony nie byles.

    Przedluzyc - prosta sprawa, do jednego lekarza, drugiego, no ale my tu
    o powaznym schorzeniu, to kolejka do trzeciego lekarza pewnie na
    miesiac.
    Potem tylko fotograf, wniosek, urzad i juz po 2 tygodniach mozesz
    jezdzic dalej.

    Albo i nie, bo pan bez okularow. Szkla kontaktowe ? A nie, w PJ
    wpisane ze prowadzenie tylko w okularach.

    I wszedzie te drobne ofiary na biedna prywatna sluzbe zdrowia ...

    Wprowadza wszystkim badania okresowe co 5 lat, tobie tez, to pogadamy
    dalej :-)

    J.

  • 52. Data: 2016-01-11 17:33:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11.01.2016 o 17:29, J.F. pisze:

    > Ale narazanie nadmierna predkoscia to juz sie nie liczy :-)

    Nie narażam nikogo nadmierną prędkością, zawsze dostosowuję ją do
    panujących warunków.

    W przeciwieństwie do melepetów i innych idiotów którzy narażają
    wszystkich stosując się do kretyńskich limitów.

    > Wprowadza wszystkim badania okresowe co 5 lat, tobie tez, to pogadamy
    > dalej :-)

    Czasem lepiej mieć zewnętrzny hamulec, jeśli kogoś świadomość jest za
    wąska, żeby pojąć iż nie może jeździć.

    No i: czym mniej aut na drogach tym lepiej.

  • 53. Data: 2016-01-11 18:12:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

    > Prościej. Problem w tym, że ludzie nie zdają sobie sprawy, że ich
    > senność w ciągu dnia jest powiązana z chrapaniem. Sporo się mówi np. o
    > powikłaniach przy cukrzycy czy nadciśnieniu, a chrapanie jest traktowane
    > po prostu jako przypadłość.

    Podobnie jak wiele innych przypadłości które mogą być groźne na drodze.
    Dajcie już spokój z tym biciem piany.

    Autor! Kto jest autorem tego głupiego przepisu?
    Z jakiej on partii żebym wiedział na kogo nie głosować :-)
    ---
    Z każdej. Na tym to polega.

  • 54. Data: 2016-01-11 18:55:50
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    pl...

    Użytkownik radekp napisał
    Sun, 10 Jan 2016 23:53:41 +0100, w <j...@p...onet.pl>
    napisał(-a):
    [...]

    >Z chrapania ? Bo chyba nie kazde chrapanie to "obturacyjny bezdech" ?

    Tak jak podejrzewałem, ty nawet nie czytasz co linkujesz.

  • 55. Data: 2016-01-11 20:55:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-11 o 17:33, Cavallino pisze:
    > Nie narażam nikogo nadmierną prędkością, zawsze dostosowuję ją do
    > panujących warunków.

    Nawet nie wiesz że narażasz ludzi dookoła na niebezpieczeństwo.
    Zagapisz się na krótką spódniczkę, kichniesz, oślepi cię słońce a nie
    zdążysz założyć okularów czy zasłonić oczy w porę, jedziesz
    zdenerwowany, masz gorszy dzień, biometr leci na łeb na szyję, teściowa
    na tylnym siedzeniu ...

    Mam wyliczać dalej?
    Skodyfikuj to wszystko, zapisz odpowiednie paragrafy, badania lekarskie,
    procedury...

    Albo...

    Daj normalnym ludziom normalnie żyć!
    Daj im decydować o swoim losie i daj im prawo/obowiązek ponoszenia
    konsekwencji swoich czynów.

  • 56. Data: 2016-01-11 22:48:33
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 11.01.2016 o 20:55, z pisze:

> [...]
    > zdążysz założyć okularów czy zasłonić oczy w porę, jedziesz
    > zdenerwowany, masz gorszy dzień, biometr leci na łeb na szyję, teściowa

    Tak akurat ma każdy, więc tego nie ominiesz.
    Osoby trwale niezdolne idzie odsiać (lepiej lub gorzej), więc niby
    dlaczego nie miałoby się tego robić?

    > Daj normalnym ludziom normalnie żyć!

    No właśnie o to chodzi aby tak się stało i potencjalni zabójcy nie
    wsiadali za kierownicę, tylko skorzystali z PKS, czym dadzą normalnym
    ludziom normalnie żyć.

    > Daj im decydować o swoim losie

    Jak najbardziej im daję.
    A jak ktoś uparcie nie chce odwdzięczyć się tym samym - to należy go do
    tego zmusić.

    Wolność jednostki kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność drugiej,
    więc jeśli swoją niezdolnością do prowadzenia pojazdów zagrażasz innym,
    to nie powinieneś ich prowadzić.
    Koniec, kropka.

  • 57. Data: 2016-01-12 03:58:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Z chrapania ? Bo chyba nie kazde chrapanie to "obturacyjny bezdech" ?

    > W nagrode to otrzyma PJ wazne 3 lata. A jak nie leczy, to bezterminowo :-)
    > Jesli przeszkadza, to oczywiscie leczyc.

    A komu chrapanie nie przeszkadza?
    Często czujesz się po prostu ogólnie zmęczony i zwalasz winę
    na różne rzeczy: a to wiek, a to otyłość, a to stres w pracy...
    Tymczasem masz niezdiagnozowany bezdech w nocy.
    Aluratnie dentystka w rodzinie trudni się pomaganiem takim
    ludziom więc miałem okazję się dużo nasłuchać na ten temat :-)

    > A gdzies tam hen daleko mamy taki kraj, gdzie czlowiek przychodzi do
    > urzedu, prosze odczytac dolny rzad, dziekuje, prosze po odbior PJ.
    > I wypadkowosc maja porownywalna/mniejsza niz my.

    Gdzie taki kraj jest?

  • 58. Data: 2016-01-12 08:53:18
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2016-01-11 22:48, Cavallino wrote:
    > więc jeśli swoją niezdolnością do prowadzenia pojazdów zagrażasz innym,
    > to nie powinieneś ich prowadzić.

    Mein Kampf była pełna takich fraz.
    Możesz być z siebie dumny

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 59. Data: 2016-01-12 09:19:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A komu chrapanie nie przeszkadza?

    Chrapiacemu ?

    >Często czujesz się po prostu ogólnie zmęczony i zwalasz winę
    >na różne rzeczy: a to wiek, a to otyłość, a to stres w pracy...
    >Tymczasem masz niezdiagnozowany bezdech w nocy.

    A nie ma przypadkow, gdy chrapiesz, a bezdechu nie ma ?

    >Gdzie taki kraj jest?

    Nie wiesz ? To jak wygladaja badania lekarskie na PJ w Chicago ?

    J.

  • 60. Data: 2016-01-12 12:35:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:

    > Wolność jednostki kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność drugiej,
    > więc jeśli swoją niezdolnością do prowadzenia pojazdów zagrażasz innym,
    > to nie powinieneś ich prowadzić.

    twoje zaperdzielanie zagraża wolności innych. Więc nie powinieneś
    prowadzić

    > Koniec, kropka.

    Koniec, kropka.

    --