  • 21. Data: 2011-08-16 19:35:33
    Temat: Re: co mam kupić Picanto czy Micrę?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Aug 2011 19:12:42 +0200, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >To napisz czym Ci się naraziła, że ją chcesz ukarać, zastanowimy się nad
    >tym, na jaką karę zasługuje bardziej.

    Czytak: kup Sierrę.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2011-08-16 22:08:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 16 Aug 2011 19:35:33 +0200, jerzu napisał(a):

    > Czytak: kup Sierrę.

    Raczej - samochód.

    --
    ___________ (R)

  • 23. Data: 2011-08-18 10:40:26
    Od: Przemek V <przemmvv@d?imejl.com>

    On 2011-08-13 21:16:06 +0000, x...@o...pl said:

    > Cześć
    > Auto dla kobitki, do 40 000PLN.
    > Colt brzydki w środku, Yaris właśnie rozwaliła, francuskiego nie chce, Suzuki
    > też już był w rodzinie, Chevrolet beznadziejnie plastikowy.
    > Picanto i Micra jej się podobają.
    > Doradzicie? Jakieś plusy, minusy...
    > pzdr
    > Walter

    Nowa Micra jest produkowana w Tajlandii i w angielskiej prasie miała
    dużo gorsze recenzje od poprzedniczki. Z kolei nowe Picanto ma bardzo
    pozytywne. Wygugluj sobie recenzje np w CAR Magazine.