  • 11. Data: 2014-09-27 11:26:50
    Temat: Re: co na zimę
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-23 22:18, megrimsES pisze:

    > a od 14 roku życia programować. Potem gdzieś po drodze poświęcić
    > dzieciństwo własnych dzieci i 2 małżeństwa na rzecz pracy po
    > 18h na dobę.
    >
    > Z dzisiejszej perspektywy - nie warto.

    Babci przy kolacji, ew. dziadziom na dobranoc o bogactwie, o milionach
    zarobionych uczciwą (ciężką) pracą.. Bo chyba mowa o milionach skoro
    ktoś tu wspominał o AMG? Owszem sa wyjątki, ale do jedynych wybrańców w
    dzisiejszym świecie tych co to zarabiają duże pieniądze ciężką pracą są
    artyści i sportowcy.

  • 12. Data: 2014-09-27 20:17:08
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-09-27 o 11:26, Trybun pisze:

> [...]
    > ktoś tu wspominał o AMG? Owszem sa wyjątki, ale do jedynych wybrańców w
    > dzisiejszym świecie tych co to zarabiają duże pieniądze ciężką pracą są
    nie widział mojego filmu z amg w roli głównej. nowy czy co?

  • 13. Data: 2014-09-30 23:09:10
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Nie szukasz juniora do współpracy ? :)

  • 14. Data: 2014-09-30 23:56:41
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-09-30 o 23:09, Nex@pl pisze:
    > Nie szukasz juniora do współpracy ? :)
    a co umi?

  • 15. Data: 2014-10-01 08:19:03
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2014-09-30 o 23:56, megrimsES pisze:
    > a co umi?

    To co Ty jak miałeś 14 lat.
    :D

  • 16. Data: 2014-10-01 19:43:48
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2014-09-30 23:56, megrimsES pisze:
    > a co umi?

    Wysłałem maila, o ile adres jest poprawny po usunieciu anty spamu.

  • 17. Data: 2014-10-01 19:55:30
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-10-01 o 08:19, nadir pisze:

    > To co Ty jak miałeś 14 lat.
    > :D
    Programowałem wtedy w BASIC na Mera 400
    u ojca w pracy. Proste rzeczy. Ale jak
    ogarnąłem iteracje, to mnie olśniło.

  • 18. Data: 2014-10-01 19:57:15
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-10-01 o 19:43, Nex@pl pisze:

    > Wysłałem maila, o ile adres jest poprawny po usunieciu anty spamu.
    jakaś reklama kia przyszła :|

  • 19. Data: 2014-10-01 22:23:43
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2014-10-01 19:57, megrimsES pisze:> W dniu 2014-10-01 o 19:43,
    Nex@pl pisze:

    > jakaś reklama kia przyszła :|

    To może zerknij na spam :) Ponowie z innej skrzynki.

  • 20. Data: 2014-10-02 09:26:56
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 23 września 2014 22:18:55 UTC+2 użytkownik megrimsES napisał:

    > a od 14 roku życia programować.

    To na pewno nie jest jedyne kryterium. Gdyby było, to mielibyśmy
    szanse spotkać się w salonie Porsche i wymienić naszymi doświadczeniami
    ze sportowymi samochodami ;)

    > Potem gdzieś po drodze poświęcić
    >
    > dzieciństwo własnych dzieci i 2 małżeństwa na rzecz pracy po
    >
    > 18h na dobę.

    No tak, w moim życiorysie tego brakuje. No i może jeszcze odrobiny
    szczęścia. Ale takiego zawodowego, bo prywatnie nie narzekam i nawet
    jestem zadowolony ze swojego Grande Punto ;)

    Pozdrawiam
    MK