  • 11. Data: 2015-01-24 15:47:00
    Temat: Re: [cross] Android w samochodzie i CAN
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 24 Jan 2015 14:14:31 +0100, "Ghost" <g...@e...com>
    wrote:
    > Daj markę pojazdu i słowo android, albo:
    > http://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiati
    ve_id=AS_20150124051243&SearchText=android+car+pc
    > http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string
    =radio+android&search_scope=category-709&bmatch=seng
    -v6-p-sm-isqm-2-e-0113
    > Są kwadraciaki z ramką, ale są też takie idealnie pod dany pojazd
    > przystosowane.

    No dobrze ale to są zwykle playery z Androidem, gdzie tam w opisach
    jest mowa o CAN (czytam i nie widzę). Mógłbyś podać źródło tej
    informacji, że przez CAN radia mogą kontrolować peryferiami
    samochodu? Taka funkcjonalność w produkcie konsumenckim to trochę
    partyzancka rzecz, aż mi się nie chce wierzyć.

    --
    Marek

  • 12. Data: 2015-01-24 16:02:29
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-01-24 15:47, Marek wrote:
    [...]
> [...]
    > informacji, że przez CAN radia mogą kontrolować peryferiami samochodu?
    > Taka funkcjonalność w produkcie konsumenckim to trochę partyzancka
    No właśnie partyzancka i w związku z tym bałbym się podłączać takie
    ustrojstwo do magistrali CAN z aucie. :-) A z pewnością nie chciałbym
    mieć podłączonego takiego chińskiego szajsu trakcie jazdy.

  • 13. Data: 2015-01-24 16:14:32
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    trada.pl...

    wrote:
> [...]
    -v6-p-sm-isqm-2-e-0113

    >No dobrze ale to są zwykle playery z Androidem, gdzie tam w opisach jest

    Rece mi opadaja...

    "car android canbus"

    Tak wiem, tez nie znajdziesz

  • 14. Data: 2015-01-24 17:12:30
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-01-24 16:14, Ghost wrote:
    [...]
    > Rece mi opadaja...
    Ręce to mi opadają, bo jak ktoś cię dwukrotnie poprosił o linka to nie
    możesz go po prostu podać tylko wypisujesz jakieś pierdoły. Ten link to
    jakaś tajemnica czy co? 8-)

  • 15. Data: 2015-01-24 17:30:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 24 Jan 2015 16:14:32 +0100, "Ghost" <g...@e...com>
    wrote:
    > "car android canbus"
    > Tak wiem, tez nie znajdziesz

    Znalazlem. Po co radiu odczyt po can kąta skrętu kierownicy nie wiem,
    jakieś wyszukane sterowanie tym radiem? Skręcam w lewo to odtwarzacz
    robi REWIND, w prawo FF??
    Na jednej stronie przeczytałem opis usera, że wciskanie hamulca
    pauzuje mu film, coby wątku nie utracił gdy musi wzrok oderwać od
    filmu i spojrzeć na drogę.....

    --
    Marek

  • 16. Data: 2015-01-24 21:14:49
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "JDX" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    On 2015-01-24 16:14, Ghost wrote:
    [...]

    >Ręce to mi opadają, bo jak ktoś cię dwukrotnie poprosił o linka to nie
    >możesz go po prostu podać tylko wypisujesz jakieś pierdoły. Ten link to
    >jakaś tajemnica czy co? 8-)

    BO KURWA PRAWIE KAŻDA POZYCJA DAJE WŁAŚCIWY WYNIK!!!

    Dziękuję za uwagę.

  • 17. Data: 2015-01-24 22:43:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 24 Jan 2015 21:14:49 +0100, "Ghost" <g...@e...com>
    wrote:
    > BO KURWA PRAWIE KAŻDA POZYCJA DAJE WŁAŚCIWY WYNIK!!!
    > Dziękuję za uwagę.

    Co z tego skoro 99% tych wyników nie opisuje precyzyjnie po co ten
    can temu radiu?
    Dopiero na alibabie znalazlem z jako takim opisem: radio pobiera z
    can info o temp, wentylatorze, temp. siedzen, zapietych pasach,
    otwartych drzwiach itp. i pewnie wyświetla to jako status.

    --
    Marek

  • 18. Data: 2015-01-24 23:03:52
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    trada.pl...

    wrote:

    >Co z tego skoro 99% tych wyników nie opisuje precyzyjnie po co ten can temu
    >radiu?

    I może dlatego było moje pytanie w pierwszym poście, a nie sugestia jak
    zasugerowałeś?

    A co robi, to zdecydują programy jakie są wgrane i jakie sobie tam wgrasz.

  • 19. Data: 2015-01-25 00:07:22
    Od: "adamschodowy" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Ostatnio pojawiły się "radia" samochodowe z androidem na pokładzie z
    > możliwością podłączenia do CAN. Moje pytanie brzmi, co można przez tego CAN
    > zrobić? Np. czy zamknięcie pilotem auta da sygnał jakiś do naszego androida?
    > Czy tym androidem można będzie: zamknąć okna i złożyć luterka?

    a radio ma pilota?
    bo widzi mi się piękny backdoor.
    btw, spece na forum samochodowym poświęconym tej magistralce chwalili się że
    wynaleźli w specyfikacji jakiegoś producenta komendę w podobie
    "odpal_wszystkie_airbagi" :)

  • 20. Data: 2015-01-25 10:12:27
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "adamschodowy" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

    >a radio ma pilota?

    często ma

    >bo widzi mi się piękny backdoor.
    >btw, spece na forum samochodowym poświęconym tej magistralce chwalili się
    >że wynaleźli w specyfikacji jakiegoś producenta komendę w podobie
    >"odpal_wszystkie_airbagi" :)

    Zdaje się airbaga nie da odpalić przez CAN.

    W przypadku radyjek wiadomo jest tyle, ze się podpina pod CAN, nie wiadomo,
    czy np. nie istnieje jakiś tryb pasywny (tylko słuchanie) i to by trzeba
    było zbadać - co tak naprawdę się z tym da zrobić. Choćby wspomniane
    zamykanie okien i lusterek.