  • 31. Data: 2017-01-03 23:10:25
    Temat: Re: [crosspost] Smart TV, a może inne rozwiązanie?
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2017-01-03 o 22:35, Cavallino pisze:

    > Jeśli masz androida, to nie jesteś skazany na wybraną przeglądarkę,
    > instalujesz inną i jedziesz ze stronami.
    > Jak miałem Philipsa (PUS7600) to używałem takiej, która miała kursor - z
    > myszką i klawiaturą działało to prawie równie dobrze jak na kompie.
    > Prawie - bo wolniej, sprzęt jednak ma inne możliwości.

    Pamiętasz nazwę? Mam wrażenie że u mnie lista aplikacji w Google Play
    jest mocno ograniczona, pewnie brakuje jakiego wymaganego feature'a
    sprzętowego (np. myszy).

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 32. Data: 2017-01-04 01:15:23
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Zakup z głową wymaga Samsunga z uwagi na typ matrycy.

    A skad wiesz czy bardziej odpowiednia dla niego bedzie matryca IPS czy *VA?
    No i nie zmienia to faktu (jak wspomnial Cavallino), ze LG w "smarcie"
    wyprzedza inne marki o lata swietlne.
    Ale i tak jestem za zewn. kompem - tak, wiem - dodaktowy pilot, to dodatkowa
    rzecz, ktora moze sie zepsuc i w ogole...
    Cos za cos.

  • 33. Data: 2017-01-04 01:18:40
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Ale to trochę pewnie zależy, czy miałbyś ją na biurku czy w łóżku, w łóżku
    > zawsze jedna ręka zajęta ;-))
    > BTW w aplikacji YouTube jak nie łykało liter wpisywanych z prawdziwej
    > klawiatury tak nie łyka (a w sumie głównie po to była kupiona).

    Duzo apek umozliwia sterowanie smartfonem (np. youtube).
    Zawsze to pilot mniej a smartfona ma kazdy. No bo kto nie mial komunii? ;)

  • 34. Data: 2017-01-04 01:20:41
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Utwierdza mnie to w opinii, że od systemów autorskich Samsunga lepiej
    > trzymać się z dala.

    Od tej marki lepiej trzymac sie z dala.
    Znajomy ostatnio kupil samsunga j5 2016 - jak zobaczylem flaki i cene to
    powiedzialem mu wprost: frajer.

  • 35. Data: 2017-01-04 01:24:36
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Taak... ale wolne, niestety. Kup z drugiej ręki lapek z współczesnym
    > prockiem (np. i5) ale rozbitą matrycą i wykończoną baterią a nawet
    > rozpieprzoną klawiaturą, powieś za TV, podłącz po HDMI i masz co

    Se kup rozbity samochod z rozpieprzonym czyms-tam.

    Do watkotworcy:
    Za 400-500zl kupisz naprawde przyzwowity mini PC, ktory uciagnie Windowsa /
    Androida i inne linuksy, ze sprzetowym wsparciem 4k i innych
    tudziez-hipsterskich bajerow.

  • 36. Data: 2017-01-04 08:52:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > tym obszarze mieć coś wygodniejszego do PC. Natomiast do oglądania YT i
    > filmów z PC jak najbardziej jest Ok.

    czy mógłbyś sprawdzić jak na tv działa:
    ipla
    tvnplayer
    coś co wymaga silverighta
    videostar
    netfilx
    amazontv

    to są telewizje intenetowe
    dziękuję i pozdrawiam
    ToMasz

  • 37. Data: 2017-01-04 09:06:38
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-01-03 o 18:44, Cavallino pisze:

    > Zależy gdzie.
    > W LG działa to lepiej niż w kompie.
    > Możesz wybrać jaki plik używasz, jaką ma mieć stronę kodową, zmienić
    > synchronizację względem obrazu, kolor i wielkość liter, chyba nawet
    > czcionkę.
    > I to wszystko we wbudowanym odtwarzaczu.
    > Fakt - nie sprawdzałem jak to wygląda przez wifi, ale nie używam tego
    > patentu, wolę zrzucić na hdd, którego tv nie zawłaszczył i mogę go
    > współdzielić.

    Z Synology przez siec też działa znakomicie na LG :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 38. Data: 2017-01-04 09:08:23
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > Ejże. Ja mam UE48JU6410S połaczonym po dlna pod linuksem (minidlna). Na
    > dysku kompa mam mnóstwo filmów z napisami w dodatkowych plikach w
    > standardzie .txt czy .srt i niestety, żadnych napisów nie udało mi się
    > uzyskać podczas odtwarzania przez dlna.

    Problem w TV lub serwerze - nie w samym DLNA.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 39. Data: 2017-01-04 10:22:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Jan 2017 21:12:37 +0100, Irokez napisał(a):

    > Za źródło robi tani
    > dysk sieciowy Zyxela

    Podkręć nieco jasność. Ten dysk sieciowy musi być obsługiwany przez
    jakiś OS oraz przez jakiś serwer DLNA na tym OS-ie. No to powiedz jakie?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 40. Data: 2017-01-04 10:32:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 4 Jan 2017 01:24:36 +0100, jakson napisał(a):

    > Za 400-500zl

    Wolny wybór - 100 zł kontra 500 :) Nie zapominaj że do systemu fajnie
    jest mieć SSD. Trzeba go dokupić i do tego "naprawdę przyzwoitego
    mini-PC" i do lapka. Ale do mini-PC musisz też dokupić klawiaturę
    bezprzew. z touchpadem, a taką już nasz w lapku. I jest kolejną stówę
    taniej :) Wypróbujesz sobie za tanie pieniądze cały system a jak cię
    zadowoli to możesz sobie kupić nawet PC w pozłacanej skrzynce za 5 tys.
    --
    Jacek
    I hate haters.