  • 211. Data: 2011-07-04 15:53:01
    Temat: Re: czy pieszy musi sie zatrzymac na wysepce rozdzielajacej pasy ruchu
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Ława

    > Pozostaje mieć nadzieję, że zostaną pouczeni urzędowo o swoim błędzie
    > ZANIM kogoś zabiją.

    Błędem jest rozdawanie matur osobom, które nie rozumieją co czytają. A
    może ich nie macie?

  • 212. Data: 2011-07-04 16:29:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Shrek

    > Da się. Ale nie na trzypasmowej drodze na środkowy pas.

    Niby dlaczego nie?

    > Przynajmniej w jednym się zgadzamy. A jak myślisz dlaczego ustanowili
    > dodatkowy przepis, który jest tak naprawdę tylko kontynuacją tej zasady?

    Bo ludzie mają problem ze stosowaniem zbyt ogólnych zasad, są na nie zbyt
    głupi. Zresztą ten przepis jest oczywiście dobry. Tyle, że po prostu nie
    dotyczy tej sytuacji.

  • 213. Data: 2011-07-04 16:31:20
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin szufla

    > Przytocz, daj linka. Ocenimy.

    Wysil się trochę.

    > Zrozum , ze jesli pieszy jest pierwszy na pasach zawsze jest
    > uprzywilejowany i wszystko inne jest niewazne, dotarlo ? Nie ma terminu
    > "wskakiwanie pod auto", jest wtargniecie. Zapoznaj sie z nim. Jesli
    > dotyczy przejscia, z reguly jest wtedy gdy na pasach pierwsze znajdzie
    > sie auto, a i tak kierowca ma przejebane.

    To są jedynie Twoje wymysły, pieszy nie ma prawa wchodzi na przejście w
    taki sposób, by zmuszać do gwałtownego hamowania. Tyle, że trudno to
    potem udowodnić, więc o tyle może i kierowca ma "przejebane".

  • 214. Data: 2011-07-04 16:38:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > To najwyraźniej źle zrozumiałeś, albo niedokładnie czytałeś.
    >
    > Było dokładnie odwrotnie - większość założyła, że samochody mogą stać z
    > racji przepuszczania pieszych (choć niekoniecznie), a to stwierdził nie
    > mniej, ni więcej:
    > <cite>
    > Skoro stoi rząd pojazdów i czeka na możliwość skrętu w lewo, a gdzieś
    > tam pomiędzy nimi są pasy, to jest oczywiste, że żaden z nich nie
    > zatrzymał się "w celu ustąpienia pierwszeństwa pieszemu". </cite>
    > Dodatkowo wiadomo, że byli tam piesi, więc nie bardzo jest o czym
    > deliberować.

    Raczej większość nic nie zrozumiała (co mnie zresztą nie dziwi).
    Samochody nie zatrzymały się w celu przepuszczenia pieszych tylko po to,
    by skręcić w lewo. I to jest oczywiste dla każdego myślącego.

    Oczywiście każdy myślący weźmie pod uwagę prawdopodobieństwo pojawienia
    się pieszego pomiędzy tym samochodami, skoro było tam przejście i
    dostosuje odpowiednio prędkość, żeby ew. ustąpić pierwszeństwa pieszemu
    który na tych pasach się pojawi. Tyle, ze to zupełnie inny przepis.

  • 215. Data: 2011-07-04 16:43:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Ława

    > Jeśli na 100% nie ma pieszych, to faktycznie w najmniejszym stopniu nie
    > stoją w celu przepuszczenia nieistniejących pieszych. Jednak jeśli piesi
    > są, to te samochody stoją (przynajmniej między innymi) w celu ich
    > przepuszczenia.

    Przepis nie mówi o staniu w celu przepuszczenia pieszych, tylko o
    zatrzymaniu się w celu ustąpienia pierwszeństwa pieszym. Dla człowieka z
    maturą różnica pomiędzy jednym i drugim powinna być dość klarowna. Masz
    maturę?

    > No właśnie. Ale "to" nie jest w stanie tego zrozumieć.

    Nie imputuj mi swojego bełkotu. Widząc samochody czekające na skręt przed
    i za przejściem trzeba zwolnić w taki sposób, żeby być w stanie zauważyć
    pieszego, który wchodzi na przejście, ale nie ma to nic wspólnego z
    cytowanym przepisem, co wie każdy, kto potrafi czytać ze zrozumieniem.

  • 216. Data: 2011-07-04 16:45:30
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > Wysil się trochę.

    Przepraszam, czy ty jestes jebniety ?

    > To są jedynie Twoje wymysły,

    Nie, to jest praktyka. Mozesz sprawdzic doswiadczalnie.

    sz.

  • 217. Data: 2011-07-04 16:47:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin szerszen

    > nie, on założył że zatrzymały się do lewoskrętu, zignorował przejście
    > dla pieszych, nie upewnił się co do możliwości przejazdu, nawet nie
    > zwolnił, po prostu przejechał, na całe szczęście nikogo nie zabił,
    > aczkolwiek przesrane pewnie będzie miał

    Moim zdaniem zawiasy dostanie.

  • 218. Data: 2011-07-04 16:48:26
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin szufla

    > Przepraszam, czy ty jestes jebniety ?

    OK, nara, z chamem dyskutował nie będę.

  • 219. Data: 2011-07-04 16:50:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Przepraszam, czy ty jestes jebniety ?

    No i wyszło szydło z worka, kolejny mentalny dres na grupie.
    PLONK !!!

  • 220. Data: 2011-07-04 16:50:58
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej Ława

    > Oczywiste jest jedno: dla bezpieczeństwa publicznego powinieneś mieć
    > dożywotni zakaz kierowania wszelkimi pojazdami.

    A Ty zakaz wykonywania wszelkich zawodów, wymagających umiejętności
    czytania ze zrozumieniem.