  • 11. Data: 2010-01-08 12:52:33
    Temat: Re: dioda
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:hi700n$i98$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > tylko mi potrzeba mała gabarytowo...

    to sam rezystor :)

    e.

  • 12. Data: 2010-01-08 13:48:59
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
    > zdefiniuj co to znaczy duża upływność. Dla mnie duży Ir to większy niż
    > 1uA :) Ale jak cię zadowala coś rzędu 1mA to weź jakąś diodę prostowiczą
    > Schottky.
    >
    > właśnie o coś takiego mi chodzi, może Ktoś zna jakiś konkretny model
    > dostępny w tme albo na allegro?

    zobacz sobie w TME którąś z diod na 1 - 2 A. Najlepiej taką która ma
    link do pdfa.

    MD

  • 13. Data: 2010-01-08 14:02:57
    Od: "EM" <e...@p...onet.pl>

    > bo zagadnienie jest takie, czy taka dioda rozładuje mi do zera kondensator
    > 10uF i w jakim czasie? dioda i kondensator połączone szeregowo i dołączone
    > do zasilania i masy...

    No to jednak rezystor rónwolegle do diody.
    Diody schottkiego owszem mają duży prąd wsteczny, ale on bardzo silnie
    zależy od temperatury - rośnie z jej wzrostem. Masz to w każdej
    dokumentacji.
    --
    Pozdr
    EM

  • 14. Data: 2010-01-08 15:18:01
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    > No to jednak rezystor rónwolegle do diody.

    czyli muszę przerobić płytę, myślałem, że da się zastosować jakiegoś
    pacza...

  • 15. Data: 2010-01-08 22:57:07
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > czyli muszę przerobić płytę, myślałem, że da się zastosować jakiegoś
    > pacza...

    Oczywiście, że się da :)... przylutuj rezystor na diodzie :D..

    Pozdrawiam
    Konop