  • 71. Data: 2015-08-02 03:09:08
    Temat: Re: długi kabel sieciowy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Mirek,

    Saturday, August 1, 2015, 7:57:47 PM, you wrote:

    > Ale co ma być izolowane i od czego?

    Wyjście przetwornicy izolowane od skrętki.

    > Obstawiam, że nigdzie nie są
    > izolowane - sprawdzę to jak się nadarzy okazja. Osobiście to bym wolał
    > żeby obudowa urządzenia była izolowana od PoE i ethernetu a połączona
    > jedynie z ekranem Rj-ki a w praktyce różnie z tym bywa.
    > 48V jednak trochę kłopotu sprawia

    Jest standardem.

    > - np. bardzo popularne u nas MikroTik-i są na 24V, a Ubiquiti na 12V.
    > Ktoś tu jeszcze wspominał o telefonach VoIP - oczywiście że są na PoE.
    > Diody podczerwone potrzebują niecałe 2V, procek zwykle 3,3 najwyżej 5V -
    > nie wiem po co sobie komplikować życie.

    My tu o watach a nie woltach.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 72. Data: 2015-08-02 03:10:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

    Saturday, August 1, 2015, 8:20:57 PM, you wrote:

    > Bywają. Czasem.
    > Linia przesyłowa 220 kV to też "komplikowanie sobie życia"?!

    Gdzie to była kiedyś dyskusja o 5V w całym domu?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 73. Data: 2015-08-02 11:46:52
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    W dniu 02.08.2015 o 03:09, RoMan Mandziejewicz pisze:

    > My tu o watach a nie woltach.

    A faktycznie. Sama kamera pewnie w kilku watach się zmieści, Oświetlacz
    pierścieniowy z 4-8W to już naprawdę sporo - więcej bym nie dawał, bo są
    problemy z muszkami, pyłem itp. Mocniejsze oświetlacze można dać osobno,
    nie w osi obiektywu.

    --
    Mirek.