  • 51. Data: 2017-01-06 15:53:29
    Temat: Re: dobra antena TV do słabego sygnału
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 06.01.2017 o 12:49, Krycha pisze:

    > Czyli mam za słabą antenę jak na moje warunki.
    > Ale ogólnie jest nieźle. Mam tak nastawione, aby lepszy obraz był na
    > programach, które częściej oglądam.
    > Pogorszenie może przynieść ulistnienie się drzewa na drodze do sygnału.
    > Liczę też na to, że w ramach troski o zieleń drzewo zostanie przycięte.

    powinnaś mieć dwie anteny.
    kable jak piszą koledzy to niestety podstawa, nawet na kilkunastu
    metrach widzę czasem znaczące straty po wskazaniach, ale poza stratami
    jest też rzadki ekran. Kup dobry przewów,ale nie w casty czy
    elektrycznym. większość kabli to niestety chińszczyzna, może dostaniesz
    gdzieś polski, włoski...
    część programów nadawana jest z małą mocą dopuki nie zakończą się testy.

  • 52. Data: 2017-01-07 20:19:59
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 06.01.2017 o 13:26, collie pisze:

    > Po to jest w obecnych telewizorach funkcja nagrywania -
    > w zaprogramowanym czasie określonego kanału, na dysku
    > zewnętrznym USB, lub pendrajwie - by można było spać
    > i oglądać. Potem.
    >
    > A nawet gdy mamy telewizor kineskopowy, to można wykorzystać
    > do nagrania po RGB przedpotopowy magnetowid - bo lepsze coś,
    > niż nic.

    Bardzo dobrze, że poruszyłeś ten temat.
    Interesuję sie tym, ale napisze moje pytanie w nowym wątku, aby tu nie
    było zamieszania.

    Krycha.

  • 53. Data: 2017-01-16 19:16:27
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Szkoda zachodu z magnetowidem z uwagi na niską jakość obrazu (480i czyli 480 linii z
    przeplotem) - no chyba, że był to S-VHS (576i czyli 576 linii, tak w uproszczeniu).
    Nagrywać trzeba na pendrajwa.
    Jeden dobry film na TVP to około 4-5 GB, na TVN 5-6 GB (bo z reklamami).
    Nagranie na pendrajwa zachowuje oryginalne scieżki dźwiękowe i napisy.
    Magnetowid trzeba zachować na oglądanie ślubu i wesela rodziców ;-))

    -----