  • 21. Data: 2017-02-24 18:08:52
    Temat: Re: [OT] esp8266 profesjonalnie?
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    chętnie bym o tym pogadał,

    jaka jest wizja euro-dżołkers-liderów,
    skoro cały system opiera się na totalnej kradzieży?

    myślę nad tym i myślę, ale nie wymyśliłem nic...

    to bardzo ciekawy dla mnie temat...

    bo jakby tak spojrzeć z boku to można by odnieść dziwne wrażenie, że po
    prostu: jednym dają, a innym nie dają ;o))) ostro, nie... ;o)))

  • 22. Data: 2017-02-24 18:11:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "w systemie siła 'PO/EU" napisał
    >oficjalny pogląd jest taki, że twórcy PC wygrali tym, że w
    >odpowiednim czasie (czyli zaraz po wypuszczeniu pierwszych PC)
    >opublikowali schemat komputerka - dzięki któremu wszyscy dookoła
    >zaczęli go kopiować...
    >tak obserwując pomysł na system elit popis/eu sytuacja może się
    >powtórzyć...

    Cos w tym jest ... ale Apple nie publikowal a ma sie dobrze.
    Choc w pewnym momencie byl na skraju plajty.

    J.

  • 23. Data: 2017-02-24 18:16:04
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    no nie, Szanowny Kolega ma mnie za durnia?
    apple to komputer dla prawdziwych europejskich elit od zawsze...

  • 24. Data: 2017-02-25 14:40:04
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    a tak przy okazji, to czy w czasie powstawania 8B 16B i PC były gdzieś
    jakieś kryzysy? gdzie i jakie?

  • 25. Data: 2017-02-26 08:45:09
    Temat: Re: esp8266 profesjonalnie?
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Atlantis" napisał w wiadomości grup
    pl...

    On 23.02.2017 21:22, Ghost wrote:

    >Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie, żeby sobie podzielić zadania
    >pomiędzy ESP i jakiś inny MCU, pisząc własny wsad.

    Jeśli chcesz używać ESP z firmware AT to innego sposobu nie ma.

    >Można chociażby
    >zaimplementować po stronie ESP całą warstwę aplikacji i wysyłać wyniki
    >przez UART-a.

    Wtedy po jakiego grzyba ci potrzebny drugi procesor, skoro ESP robi
    wszystko?