  • 21. Data: 2011-04-13 19:41:53
    Temat: Re: fotoradary - czy juz groźne?
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:io3e07$erp$1@news.net.icm.edu.pl...

    > Nie wiem czy chcę. To kolejne urządzenie hałasujące na dodatek z
    > ewidentnie niską jakością przekazywania dźwięku i zawartością przeróżną.

    ta, jesli kupujesz w promocji lidla. ew. na allegro za 199 zestaw radio z
    anteną (już zestrojoną sic!) to sie nie dziwie takiej opinii.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 22. Data: 2011-04-13 22:47:52
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 20:59:23 +0200, z napisał(a):

    > Przymierzałem się jakiś rok temu do SB z anteną wyglądającą jak ta
    > normalna od radia (takie combo) ale opinie były bardzo niepochlebne i
    > sobie odpuściłem.

    A z drugiej strony to ja mam tak, że jak radio nie jest włączone (nawet
    podczas jazdy "w mieście") to odczuwam pewien pewein dyskomfort (pomijam
    kwestie kultury wypowiedzi bezimiennych imbecyli niektórych).
    Ale to wszytsko IMO kwestia odpowiedniej instalacji i doboru komponentów
    zestawu - ja do tego dochodziłem metodą prób i błędów przez *ładnych*
    kilka lat.

    PS. P.B. - Sirio T3-27 to nie jest fajna antena - wygląda niepozornie
    (ze śrubą antykradzieżową jest nawet niezauważalna dla dresików
    polujących na okazję - choć ma ot swoje i wady jak i zalety), działa
    nawet zacnie, ale tego huku wydawanego przez nią przy wyższych
    prędkościach przelotowych umieścić w kategoriach komfortu nie można.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 23. Data: 2011-04-13 23:18:16
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 13 Apr 2011 22:47:52 +0200, Seba napisał(a):

> [...]
    > nawet zacnie, ale tego huku wydawanego przez nią przy wyższych
    > prędkościach przelotowych umieścić w kategoriach komfortu nie można.

    Dlatego jest to świetna antena do użytku w mieście - przykręcasz i
    zapominasz: póki nie przekroczysz 100 km/h :-) Jak wiem, że mam jechać
    gdzieś dalej, to zmieniam ją szybciutko na Sirio Snake 27. Radiowo
    sprawiają wrażenie dosyć podobnych, a Snake jest cichutka nawet przy dużych
    prędkościach. Dodatkową zaletą obu anten jest możliwość strojenia bez
    cięcia promiennika: używam ich na dwóch samochodach z instalacją CB z
    główką DV i czasem na trzecim na magnesie DV. Właściwie w każdym z tych
    trzech miejsc SWR bez poprawek jest w granicach rozsądku, ale jeżeli mam
    ochotę, to zawsze mogę w kilka minut, nieinwazyjnie dostroić antenę
    idealnie do miejsca eksploatacji.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 24. Data: 2011-04-14 08:40:00
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl>

    > ta, jesli kupujesz w promocji lidla. ew. na allegro za 199 zestaw radio z
    > anteną (już zestrojoną sic!) to sie nie dziwie takiej opinii.

    Ale co, jak jakość dźwięku będzie lepsza niż gorsza, w co osobiście jednak
    nie wierzę, to nie będzie hałasowało razem z radioodtwarzaczem i nawigacją ?
    I nie będę musiał drugiej anteny stawiać ?

  • 25. Data: 2011-04-14 08:47:06
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > I nie będę musiał drugiej anteny stawiać ?

    no .. nawet w ogole nie musisz mieć samochodu ...

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 26. Data: 2011-04-14 10:02:43
    Od: Frantic Freddie <maverickATsl.home.pl>

    On 11/04/2011 14:45, Clawfinger wrote:

    > Właśnie też się nad tym zastanawiam jak to obecnie wygląda. Niedługo
    > będę jechał na długi weekend przez Biały Bór. W zeszłym roku o tej porze
    > nadziałem się tam na "kubeł na śmieci". Ktoś do niego musiał wrzucić
    > jakiś aparat foto, bo mi zrobił zdjęcie :-)
    > Przepisy przepisami, ale jak znam życie i nasz kraj, to trzeba będzie
    > uważać ....
    >
    > Pozdro
    > WOJtek

    Twórcy wątku nie chodzi chyba o CB, a w taki temat wątek się zmienił
    więc może do rzeczy.

    W Białym Borze radzę uważać. W okolicznych wioskach (Przybrda,
    Drzonowo) poustawiano niebieskie tablice "kontrola radarowa" (takie jak
    od dawna były stawiane przed radarami stałymi) chociaż masztów tam nie
    ma i nigdy nie było.
    Pachoły miejskie z Białego Boru prawie codziennie stoją tam za winklem i
    pilnują swojego śmietnika a kasa leci.
    Nie wiem jak ma się to do obecnych przepisów (chyba nikt nie wie)
    niemniej polowanie idzie w najlepsze.

    Pozdrówka,
    Frantic Freddie.

  • 27. Data: 2011-04-14 12:11:05
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl>

    > no .. nawet w ogole nie musisz mieć samochodu ...

    Ale jakby tak pół anteny na radio a pół na cb ...

    :-)

  • 28. Data: 2011-04-14 14:15:44
    Temat: Re: fotoradary - czy juz grozne?
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message
    > nawigacja ? I nie bede musial drugiej anteny stawiac ?

    Drugiej anteny stawiac nie musisz - mozesz wymienic na Sirio Triflex. Ale
    musisz sie liczyc z ograniczeniem zasiegu...

    --
    Axel

  • 29. Data: 2011-04-14 15:28:30
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości
    > "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote in message
    >
    > Drugiej anteny stawiac nie musisz - mozesz wymienic na Sirio Triflex. Ale
    > musisz sie liczyc z ograniczeniem zasiegu...

    miala byc dobra jakość ... a ty wyjeżdzasz z czymś takim..

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 30. Data: 2011-04-14 21:28:49
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 11-04-2011 08:02, PaweL pisze:
    > cześć
    >
    > Fotoradary już zarabiają? Uchwalili wzór nowej tablicy ostrzegawczej? ITD
    > wyznaczyła miejsca do łapania?

    http://bip.mi.gov.pl/pl/bip/projekty_aktow_prawnych/
    projekty_rozporzadzen/rozp_transport_drogowy/proj_ro
    zp_urz_rejestr

    Uzgodnienia międzyresortowe - skierowanie 11 kwietnia 2011 r.

    Przeczytaj uzasadnienie, ze szczególnym uwzględnieniem tiretu 1-4.

    Mariusz M.