  • 31. Data: 2011-04-15 01:57:45
    Temat: Re: fotoradary - czy juz groźne?
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-11 21:04, jerzu pisze:

    > Czyżby ją już zaczeli? Dzisiaj zauważyłem brak fotoradaru na DK8 w
    > Hucie Zawadzkiej.

    Przecież on nie był załadowany na stałe. Zmieniają regularnie
    lokalizację między 3 puchami, a czasem te stoją puste.
    6008

  • 32. Data: 2011-04-16 23:51:12
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Apr 2011 01:57:45 +0200, "Rafał \"SP\" Gil"
    <u...@m...pl> wrote:

    >Przecież on nie był załadowany na stałe. Zmieniają regularnie
    >lokalizację między 3 puchami, a czasem te stoją puste.

    Brak jest masztu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 33. Data: 2011-04-17 13:32:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-16 23:51, jerzu pisze:

    > Brak jest masztu.

    Aaaa ;) , a to nawet nie zwróciłem uwagi. Zwróciłem uwagę, że na
    DK7 poznikało parę masztów.

    RZÓK na miarę naszych możliwości: http://rzók.wroclaw.pl/
    Wspomóż RZÓKA ! Podaruj futerko, narożnik, wersalkę lub paliwo !