  • 11. Data: 2011-04-11 21:36:38
    Temat: Re: fotoradary - czy juz groźne?
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 20:59:23 +0200, z napisał(a):

    > Przymierzałem się jakiś rok temu do SB z anteną wyglądającą jak ta
    > normalna od radia (takie combo) ale opinie były bardzo niepochlebne i
    > sobie odpuściłem.
    > Czy nastąpił może jakiś postęp w tym temacie.

    Nie ma postępu i nie będzie. "Praw fizyku Pan nie oszukasz..." dalej znasz
    :-) W paśmie używanym przez CB długość fali to 11 metrów, więc każda antena
    krótsza fizycznie niż 5/8 fali (687cm) będzie zgniłym kompromisem.
    Działające minimum to 60 cm helikala, albo metr drutu. Ja używam Sirio
    T3-27 na uchwycie relingowym w mieście i Sirio Snake 27 na trasie.
    Wyczynowych osiągów nie mam, ale wystarczy żeby dowiedzieć się o korku na
    mojej trasie, nabitym fotoradarze, czy grasującej Vectrze.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 12. Data: 2011-04-11 21:54:07
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-11 20:21, dremka pisze:

    > To świadczy tylko o nich i o ich doświadczeniu w poruszaniu się po kraju.
    > Oprócz oczywistej funkcji "antymiśkowej" jak dla mnie o wiele bardziej ważna
    > jest informacja o wypadkach, zagrożeniach i korkach, więc nie rozumiem, skąd
    > ta nienawiść niektórych policjantów do anten. Z CB jest po prostu łatwiej i
    > również bezpieczniej.

    Niestety coraz więcej kierowców na pytanie o drogę do X mówią "czysto"
    bo nie ma miśków. Ale nie wspomną o wahadełku spowodowanym wypadkiem czy
    remontem.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 13. Data: 2011-04-11 21:59:00
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-11 20:59, z pisze:

    > Raz że kradną a mi się nie chce anteny ciągle zakładać i zdejmować a
    > drugie to o czym Maga wspomniał :-)

    Ja bym tego tak nie demonizował. Od 2007 roku (wtedy zacząłem jeździć z
    CB) ukradziono mi 1 (słownie: JEDNĄ) antenę.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 14. Data: 2011-04-11 21:59:18
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Raz że kradną a mi się nie chce anteny ciągle zakładać i zdejmować a
    > drugie to o czym Maga wspomniał :-)

    od ok 6 lat jezdze z cb. bigdy nie zdejmowalem ani anteny, ani bie chowalem
    radia...
    Mieszkam w Poznaniu, parkuje pod chmurka.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 15. Data: 2011-04-11 22:26:20
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 21:54:07 +0200, Grejon napisał(a):

    > Niestety coraz więcej kierowców na pytanie o drogę do X mówią "czysto"
    > bo nie ma miśków. Ale nie wspomną o wahadełku spowodowanym wypadkiem czy
    > remontem.

    Też masz wrażenie, że większość użytkowników CB jedzie napruta, kradzioną
    furą i bez świateł? Korek na pół godziny stania na ekspresówce wspomni co
    dziesiąty, a o miśkach kimających w nieoznakowanej kijance na poboczu
    ostrzegają się na kilkanaście kilometrów wcześniej.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 16. Data: 2011-04-12 08:25:12
    Od: z <z...@g...pl>

    Grejon pisze:

    > Ja bym tego tak nie demonizował. Od 2007 roku (wtedy zacząłem jeździć z
    > CB) ukradziono mi 1 (słownie: JEDNĄ) antenę.

    Koledze ukradli 2 razy chyba w ciągu miesiąca a ja mam większego pecha
    niż on :-)

  • 17. Data: 2011-04-13 07:57:26
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com>

    > Jakbyś nie odżałował paru groszy na CB - to już 20km wcześniej byś
    > wiedział o tym śmietniku ;P

    Nie wiem czy chcę. To kolejne urządzenie hałasujące na dodatek z ewidentnie
    niską jakością przekazywania dźwięku i zawartością przeróżną.

  • 18. Data: 2011-04-13 07:58:41
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Grejon" <g...@g...com>

    > Ja bym tego tak nie demonizował. Od 2007 roku (wtedy zacząłem jeździć z
    > CB) ukradziono mi 1 (słownie: JEDNĄ) antenę.

    O, to od tego czasu nie wpadłem nigdzie :-)

  • 19. Data: 2011-04-13 09:30:21
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-12 08:25, z pisze:

    > Koledze ukradli 2 razy chyba w ciągu miesiąca a ja mam większego pecha
    > niż on :-)

    W sumie to sobie przypomniałem, że mi też ukradli 2. No ale w tym drugim
    przypadku to bardziej o samochód chodziło ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 20. Data: 2011-04-13 09:32:36
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-04-11 22:26, P.B. pisze:

> [...]
    > dziesiąty, a o miśkach kimających w nieoznakowanej kijance na poboczu
    > ostrzegają się na kilkanaście kilometrów wcześniej.

    Kilkanaście? Ja o Vectrze krążącej gdzieś w okolicach Grójca to
    słyszałem w Szydłowcu.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi