  • 91. Data: 2017-05-22 22:00:49
    Temat: Re: gdzie się teraz najbardziej opłaca?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-22 o 18:56, J.F. pisze:

    > Ale nie do omawianego 90dnizadarmo.

    Przecież Trybun tego nie chce. Nie zależy mu na cenie, tylko na salonie.
    Więc salon ma. W cenie salonowej.

    > No ale jak sie taka usluge wymysla, to trzeba sie z tym liczyc :)

    No i wymyśliło. Tylko dla nieawanturujących się. Malkontentny Trybun
    zostanie ku uciesze tmobila w starej sieci i jej będzie tyłek zawracał.

    --
    Liwiusz

  • 92. Data: 2017-05-27 21:55:43
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 10 May 2017 09:02:38 +0200, Liwiusz
    <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >Wadą jest tylko brak mmsów.

    Nie pamiętyam kiedy ostatnio wysyłałem MMSa. Więc dla mnie to żadna
    wada.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 93. Data: 2017-05-27 22:08:41
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 16 May 2017 21:54:19 +0200, collie <c...@v...pl> wrote:

    >A jak komuś wystarczy 300 MB na miesiąc, to u Dziewicy można
    >mieć ten internet całkiem za darmo.

    A możesz sparwdzić czy dział Ci na #freemium internet w T-Mobile? Bo
    na mojej karcie nie działa i jebłem ją do szuflady ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 94. Data: 2017-05-29 09:52:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-27 o 21:55, j...@i...pl pisze:

    > Nie pamiętyam kiedy ostatnio wysyłałem MMSa. Więc dla mnie to żadna
    > wada.

    Ja nie pamiętam, abym kiedykolwiek dzwonił do kogoś do sieci wRodzinie.
    Czy to znaczy, że mam się zachwycać "molimitem, ale bez sieci wRodzinie"?

    (BTW: nie musisz słać zdjęć, wystarczy, że się trochę bardziej
    rozpiszesz w zwykłym smsie, a jeśli jeszcze użyjesz polskich liter, to
    już w ogóle nie musisz się nawet wiele rozpisywać).

    --
    Liwiusz