  • 81. Data: 2017-05-19 09:20:06
    Temat: Re: gdzie się teraz najbardziej opłaca?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-19 o 09:04, J.F. pisze:
    > Eee tam. Mysle ze Trybun podobnie jak ja chcialby szybkiej obslugi.
    > Dowod, dwa podpisy, trzy minutki i do widzenia.

    Przecież ma taką możliwość. Do tmobile na kartę można się przenieść w
    salonie.

    Trybun nie tyle chciałby mieć taką usługę, bo ją ma, tylko nie chciałby
    za nią zapłacić, a tu już się robi nieciekawie. Najgorszy typ klienta -
    płacić nie chce, a marudzi. W sumie to dla tmobile może być dobre, że
    oddaje takich klientów innym sieciom :)

    --
    Liwiusz

  • 82. Data: 2017-05-19 11:27:10
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-15 o 14:36, Liwiusz pisze:

    > Nikogo nie dzielę - każdy ma takie samo prawo do skorzystania z oferty
    > przez kuriera, i nikt tu nikogo ze względu na miejsce zamieszkania nie
    > dyskryminuje.

    Oczywiście że nie, nie jesteś prawodawcą nawet tak gównianego prawa, ty
    tylko bronisz patologii jakie są prawem w tym kraju i uznajesz to jako
    coś co niby ma być (i jest) normą. Pomyśleć że w takiej Szwecji, klient
    mieszkający na odludziu, oddalonym o kilkadziesiąt km od jakiejkolwiek
    cywilizacji ma prawo do odszkodowania od danej firmy telekomunikacyjnej
    gdy ta mu w określonym czasie nie zdąży założyć telefonu.

  • 83. Data: 2017-05-19 11:27:49
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-15 o 23:53, Animka pisze:

    > Ja tylko w Play-u często nie mialam zasięgu w mieszkaniu, Omijać
    > Play-a szerokim łukiem, tzn nie korzystać z ich usług.

    Jeżeli chodzi o GSM to u mnie wsio ryba - żaden z operatorów nie daje
    stabilnego sygnału. Jeżeli chodzi o mobilny net to korzystam z usług
    Play, bo od nich mogę tu mieć na antenie zewnętrznej standard LTE. Co
    prawda osiąga tylko do 15Mb/s, ale to i tak najlepsza z oferowanych
    prędkości jakie tu można uzyskać.

  • 84. Data: 2017-05-19 11:28:37
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-16 o 20:28, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ostatnie takie myslenie w VM trwalo tydzien i wymagalo chyba 3 wizyt,
    > wiec roznie z tym bywa.

    VM to operator wirtualny, a więc wiele można mu wybaczyć. Poza tym mają
    jedną super ofertę, której chyba nikt nigdy nie będzie w stanie pobić..

    > Cholera wie o co choidzi (a wiec chodzi o pieniadze) - ale jak to w
    > korporacji byc moze rozne dzialy musza sie wykazac wynikami i
    > konkuruja ze soba.
    > Albo chca zaoszczedzic na kosztach salonow/partnerow.
    >
    > J.

    Myślę że ma to wszystko na celu tak sprawę zagmatwać żeby klient do
    końca nie wiedział na czym stoi. Moda którą operatorzy zapożyczyli z
    banków. Co innego konsultant werbalnie, co innego na 100 stronach A4
    regulaminu, oczywiście - drobnym druczkiem.

  • 85. Data: 2017-05-19 11:28:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-19 o 11:27, Trybun pisze:

> [...]
    > cywilizacji ma prawo do odszkodowania od danej firmy telekomunikacyjnej
    > gdy ta mu w określonym czasie nie zdąży założyć telefonu.

    Ale bełkot.

    --
    Liwiusz

  • 86. Data: 2017-05-19 16:20:56
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 17.05.2017 o 20:09, collie pisze:

    > No i źle wybrałeś. W Playu z LTE (i w ogóle z internetu) można korzystać
    > tylko we WŁASNEJ
    > sieci.

    Bzdura. To dotyczy jedynie ofert internetowych. W głosowych internet
    działa bez problemu.
    Do przedpiścy, sprawdź czy nie masz zablokowanej transmisji danych w
    roamingu.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 87. Data: 2017-05-19 19:23:11
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-19 o 11:28, Liwiusz pisze:

    > Ale bełkot.

    Przeczytaj kilka razy, może zrozumiesz. Choć widzę że może być ciężko.

  • 88. Data: 2017-05-19 19:38:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-19 o 19:23, Trybun pisze:

    > Przeczytaj kilka razy, może zrozumiesz. Choć widzę że może być ciężko.

    Nadal bełkot.
    Nie komentuj tego. To, że jest to bełkot zależy od odbiorców, a nie od
    tego, co ty sobie o swoim grafomaństwie myślisz.

    --
    Liwiusz

  • 89. Data: 2017-05-22 18:54:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >VM to operator wirtualny, a więc wiele można mu wybaczyć.

    Ale nie to, ze nie umie "procesowac" we wlasnej firmie wlasnych
    wnioskow zlozonych we wlasnym salonie ...

    >Poza tym mają jedną super ofertę, której chyba nikt nigdy nie będzie
    >w stanie pobić..

    No dobra, w sumie to wybaczylem :-)

    >Myślę że ma to wszystko na celu tak sprawę zagmatwać żeby klient do
    >końca nie wiedział na czym stoi.

    Jesli chodzi o demobil, to przychylil bym sie do wniosku.
    Tylko czy celem jest zagmatwanie, czy raczej celem jest przygotowanie
    "swietnej oferty" a reszte mamy w ... odwloku ? Wybieraj kliencie to
    co ci wciskamy, a na reszte nie patrz.

    Ale w tym konkretnym przypadku jednak o co innego musi chodzic, bo
    oferta jest konkretna, opisana konkretnie, a czepiasz sie tylko
    niedostepnosci w salonie.

    J.

  • 90. Data: 2017-05-22 18:56:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Przecież ma taką możliwość. Do tmobile na kartę można się przenieść w
    >salonie.

    Ale nie do omawianego 90dnizadarmo.

> [...]
    >typ klienta - płacić nie chce, a marudzi. W sumie to dla tmobile może
    >być dobre, że oddaje takich klientów innym sieciom :)

    No ale jak sie taka usluge wymysla, to trzeba sie z tym liczyc :)

    J.