  • 11. Data: 2011-04-11 12:18:25
    Temat: Re: geometria - ściaganie na nierównościach
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "DJ" <d...@p...onet.pl> writes:

    > To po przelozeniu trzeba sprawdzac na wstecznym ;)
    > A serio to do testow przy oponach kierunkowych mozna przelozyc przod - tyl.
    > To powinno dac jakis obraz sytuacji. Mozna tez oczywiscie zamienic stronami
    > przekladajac na felgach.

    Nawet jeśli nie są kierunkowe, to po założeniu tak, że się obracają
    przeciwnie niż w poprzednim sezonie, mogą się zachowywać dziwnie.
    Opona 'przyzwyczaja się' do kręcenia w jedną stronę.

    Ale skoro to nówki...

    MJ

  • 12. Data: 2011-04-11 12:39:04
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    zipi <p...@g...com> wrote:
    > kierownica nawet na niewielkich nierównościach drogi dość mocno
    > ciągnie w lewo lub prawo w zależności w która stronę pochylona jest
    > droga,
    > na autostradzie wszystko ok, natomiast w mieście jest to uciążliwe,

    Tak z ciekawości: Civic VIII? ;)

    wit

  • 13. Data: 2011-04-11 19:46:10
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Big Jack"

    > A jak bieżnik jest kierunkowy?

    co to znaczy kierunkowy? i w jaki sposób jest realizowana ta
    "kierunkowość na drugim kole tej samej osi? czyżbyśmy już doszli do
    tego, że produkują opony na prawe i na lewe koła?

    LOL

  • 14. Data: 2011-04-11 23:32:22
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > na drugim kole tej samej osi? czyżbyśmy już doszli do tego, że produkują

    Czy ja wiem czy taki LOL?
    Oczywiscie chodzi o to, ze zamieniajac samemu cale kola stronami beda one
    ustawione do "jazdy na wstecznym". A poprawne przelozenie wymaga juz
    przelozenia na felgach wiec troche wiecej zawracania glowy plus koszty.

    Pozdrawiam

    DJ

  • 15. Data: 2011-04-12 00:25:33
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > one ustawione do "jazdy na wstecznym". A poprawne przelozenie wymaga
    > juz przelozenia na felgach wiec troche wiecej zawracania glowy plus

    Muszę przyznać Ci rację, nie wiem czemu zasugerowałem się oponami
    asymetrycznymi, które przecież nie muszą być kierunkowe.

    Pozdrówki

  • 16. Data: 2011-04-12 10:16:19
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

> [...]
    > kierownica nawet na niewielkich nierównościach drogi dość mocno
    > ciągnie w lewo lub prawo w zależności w która stronę pochylona jest
    Tak jest przy rozbieżności. Dodatkowo powinno: "wciągać" w zakręt.
    Tyle, że jeśli na zimówkach było OK, to albo urok opon albo źle założone.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl