    Date: Tue, 28 Oct 2014 08:56:23 +0100
    From: marek <marek@>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: gniazda USB na płycie

    Mam płytę ASUS M4A89TD. Są na niej 3 dodatkowe gniazda do podłączenia
    USB 2.0. Z tego co wyczytałem w manualu to 1 gniazdo obsługuje dwa porty
    USB i takie też ustrojstwo z dwoma portami posiadam na śledziu. Kłopot w
    tym, że nie pasuje wtyczka. Niby jest to taka sama kostka z 9 otworami,
    ale jest jakby "odbiciem lustrzanym" wtyczki, która potencjalnie pasowałaby.

    Czy są jakieś standardy w tych wtyczkach i trafił mi się po prostu ten,
    który nie pasuje do mojej płyty?

    Marek