  • 81. Data: 2017-06-17 16:48:19
    Temat: Re: googlem na zachod?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Nie - to Ty jak się na coś uprzesz, to nie widzisz żadnego problemu z
    > tym "czymś".
    > Niezależnie od tego czy to jest elektryk, totalnie nie nadający się na
    > polski rynek, czy też najbardziej kulawa nawigacja na rynku.
    >
    > Szkoda czasu na dyskusję z kimś tak zaślepionym.
    > EOD

    Ale ja sie nie upieram. Robisz sztuczne problemy na które proponuję Ci
    rozwiązania.

  • 82. Data: 2017-06-17 16:48:19
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

  • 83. Data: 2017-06-17 21:25:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Jun 2017 08:13:21 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Ale jak już będziesz chciał na wycieczkę w miejsce docelowym pojechać,

    To mozesz sobie przed wyjazdem pare tras zapamietac.

    > albo trasę zmienić bo w Niemczech korek, to bujasz się od nowa,

    Nie zmienisz. A jak zmienisz, to tylko drobny dodatek, zaplacisz.

    > koniecznie w online....
    > Do d... z taką funkcją.

    No coz, idealna nie jest, ale zawsze to jakas pomoc.

    J.

  • 84. Data: 2017-06-19 21:46:11
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 17.06.2017 o 10:42, ddddddddddddd pisze:
> [...]
    > Przetestowałem 2 dni w koło komina, na wyjazdach nie mam miejsca na
    > testowanie. Spodobało mi się, bo:
    > - pokazuje ceny paliw (może nie wszędzie się zgadza i nie wszędzie
    > dostępne, ale ciekawa funkcja, ciekawe jak działa poza krajem - bo w
    > moich okolicach bardzo średnio)
    > - łatwo znaleźć prom (nie jest to takie oczywiste, bo często na bilecie
    > nie ma za dużo informacji)
    > - można (czego nie widziałem w innych nawigacjach) ustawiać różne
    > parametry dla różnych państw - np. omijaj drogi płatne w Wielkiej
    > Brytanii i na Słowenii, ale w Austrii jedź płatnymi - to duży plus

    taka ciekawostka:
    1) Wyznaczam trasę Wrocław - Budapeszt, wyłączam odcinki płatne na
    Słowacji (czyli autostrada A2) - to przelicza mi trasę przez Austrię.
    Wyłączam odcinki płatne w Austrii - to przeprasza, ale musi puścić po
    drodze płatnej na Słowacji. Naprawdę nie da się tej drogi ominąć, czy po
    prostu z autostrady trzeba zjechać jeszcze w Czechach i dlatego się ta
    nawigacja gubi?
    2) Wczoraj był korek na A4, miałem zjechać na Kąty Wrocławskie. Sygic
    wyznaczył objazd. Jako że jechałem jako pasażer włączyłem też yanosika.
    Yanosik mówił, że korek zaczyna się tuż za zjazdem na Kąty, Sygic że
    przed. Stwierdziłem, że pewnie yanosik ma aktualniejsze dane. Okazało
    się że korek zaczynał się dokładnie w miejscu wyznaczonym przez Sygic,
    yanosik tym razem mnie zawiódł.

    Łukasz

  • 85. Data: 2017-07-07 10:32:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-06-2017 o 02:28, AL pisze:

    > Jeśli natomiast masz jakieś zestawienie ile TMC w IGO ciągnie bajtów na
    > 100km trasy - to podziel się.

    4000 km od Zgorzelca do Rzymu via Toskania i z powrotem.
    I-go za granicą zeżarło całe 1,2 zł.
    Przy cenie netu w UE 0,12 za MB daje to ok. 10 MB.
    Czyli na 100 km średnio przypadło 25 kB.

    Ciekawe jaka nawigacja online, nawet z wcześniej pobranymi mapami jest w
    stanie zmieścić się w tych ilościach......?

  • 86. Data: 2017-07-07 13:27:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 7 Jul 2017 10:32:43 +0200, w <ojngvb$6k5$1@node2.news.atman.pl>, Cavallino
    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    >
    > Ciekawe jaka nawigacja online, nawet z wcześniej pobranymi mapami jest w
    > stanie zmieścić się w tych ilościach......?

    Pewnie żadna z trafficiem, bo w tych ilościach nie da się przesłać sensownych
    danych o ruchu.
    A jeżeli bez traffica to powinno być 0 bajtów.

  • 87. Data: 2017-07-07 18:11:18
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik xx

> [...]

    sensownych
    danych o ruchu.
    A jeżeli bez traffica to powinno być 0 bajtów.
    ---
    Przecież TMC to właśnie sam traffic. I TMC jest rozgłaszane mediami, nie
    musi być przez internet.