  • 1. Data: 2017-06-13 14:19:58
    Temat: Elektryczne auta: nowy typ akumulatora niewymagający ładowania
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Nowy typ akumulatora dla aut elektrycznych.
    Zamiast długotrwałego ładowania prądem wystarczy wymienić w nim elektrolit.
    https://futurism.com/new-instantly-rechargeable-batt
    ery-deals-a-fatal-blow-to-fossil-fuels/

  • 2. Data: 2017-06-13 14:35:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >elektrolit.
    >https://futurism.com/new-instantly-rechargeable-bat
    tery-deals-a-fatal-blow-to-fossil-fuels/

    Oby, a w praktyce to pewnie w ciagu 10 lat nie zobaczymy w sprzedazy

    Za to cos mi sie nie zgadza ... dwa elektrolity sie wymienia, czy
    jedna elektroda powietrzna ?

    J.

  • 3. Data: 2017-06-13 19:42:37
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Pszemol"

    Nowy typ akumulatora dla aut elektrycznych.
    Zamiast długotrwałego ładowania prądem wystarczy wymienić w nim elektrolit.
    https://futurism.com/new-instantly-rechargeable-batt
    ery-deals-a-fatal-blow-to-fossil-fuels/
    ---
    "A ja mam psa ... "

  • 4. Data: 2017-06-14 11:03:47
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Tuesday, June 13, 2017 at 10:36:13 PM UTC+10, J.F. wrote:

    > Oby, a w praktyce to pewnie w ciagu 10 lat nie zobaczymy w sprzedazy

    Nie bylbym tego taki pewny: https://www.energy-storage.news/news/sdge-and-sumito
    mo-unveil-largest-vanadium-redox-flow-battery-in-the
    -us

    Pozdrawiam,
    Iguan

  • 5. Data: 2017-06-14 11:35:46
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 13 czerwca 2017 14:36:13 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    tery-deals-a-fatal-blow-to-fossil-fuels/

    > Oby, a w praktyce to pewnie w ciagu 10 lat nie zobaczymy w sprzedazy
    >
    > Za to cos mi sie nie zgadza ... dwa elektrolity sie wymienia, czy
    > jedna elektroda powietrzna ?

    Ale wtedy jaka różnica w stosunku do ogniwa paliwowego?