  • Data: 2014-10-21 07:23:37
    Temat: Kocioł c.o. gaz- ustawienie temperatury
    Od: Użytkownik_zyga <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem laikiem w tej sprawie. Dlatego chce Was zapyatc jak ustawic kociol co
    na gaz - Vissmann Vitodens 100-W pluc zasobnik 100l
    http://www.viessmann.pl/pl/dom-jednorodzinny/Ogrzewa
    nie/kotly-gazowe-kondensacyjne/Vitodens-100-W-wiszac
    y-dwufunkcyjny.html

    Chodzi mi o nastawienie temeperatury grzania c.o. - mianowicie nastawiam
    kociol na 3, czujnik temperatury w pokoju njest ustawiony na 21 stopni.
    Teraz jak kociol zagrzeje wode i w pokoju osiagnie temp. 21 to sie wylacza.
    Wylaczony kociol w ten sposob jest wylaczony az do tem, w pokoju ponizej 21
    st. to kilka godzin, a wiec musi od nowa (od zimnej) grzac wode i w ten
    sposob wydaje mi sie ze pobiera za duzo gazu bo mmusi grzac wode od
    temepratury 'zimnej'.
    Mysle sobie ze lepiej b bylo ustawuc kociol na np. 1.5 lub 2 i wylaczyc
    zewnetrzny czujnik w pokoju (aby kotla nie wylaczyl), tak aby kociol sobie
    pykal na malych obrotach i caly czas podgrzewal wode, kaloryfery wtedy (w/g
    mnie) bylyby caly czas cieple i wode kociol nie musi grzac od 'zera'

    Nie wiem czy dobrze sie wyrazilem, jesli Wiecie o co chodzi to prosze o
    wskazowki jak praktycznie to ustawiac.