  • Data: 2014-10-22 09:11:21
    Temat: Re: Kocioł c.o. gaz- ustawienie temperatury
    Od: ZS <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Merytoryczne podejscie do sprawy, dziekuje za fachowy wyklad.
    > O to mio chodzilo.

    Tylko, że tam jest wymiennik a on ma wyższą sprawność gdy różnica
    temperatur jest większa.

    > Ps. A na jaka temperature ustawia sie cwu?
    > Obecnie mam na 3,5 tj. ~60 stopni.

    Ja ustawioną mam taką trochę wyższą niż ta w której się kąpię. Jak idę
    pierwszy się kąpać to muszę trochę zimnej wody dać a jak idę po kimś to
    już mogę samą ciepłą. Chodzi o to że mój zbiornik jest w garażu i żeby
    jak najmniejsza różnica temperatur była. Na termometrze jest chyba 45st.