  • Data: 2014-10-21 09:19:36
    Temat: Re: Kocioł c.o. gaz- ustawienie temperatury
    Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-21 o 07:23, Użytkownik_zyga pisze:
    > Jestem laikiem w tej sprawie......
    > wtedy (w/g mnie) bylyby caly czas cieple i wode kociol nie musi grzac od
    > 'zera'
    Elementarny błąd w rozumowaniu.
    W samochodzie, jak jadąc zdejmiesz nogę z gazu to od razu staje do zera
    i trzeba ponownie ruszać z miejsca??
    Ta woda, która jest w obiegu jest "akumulatorem ciepła". Możesz
    oczywiście grzać cały czas lekko, a możesz tak, jak jest teraz. Kocioł
    pracując na ćwierć gwizdka raczej nie będzie miał dobrej sprawności i
    więcej wypuścisz kominem.
    Jacek