  • Data: 2003-05-20 17:26:01
    Temat: Re: Blokowanie kol bezprawne ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 16 May 2003, Artur Golanski wrote:
    [...]
    >+ Chodziło mi o nazwę 'niebezpieczny', a nie 'ostry' :-/

    OK, mea culpa ! :]
    [...]
    >+ > Jest znak -> jest zakaz.
    >+ Nie, narazie jest znak, który coś oznacza. Dopiero ustawa PoRD określa
    >+ czyn zabroniony, nakazuje właściwe zachowanie. Natomiast
    >+ niezastosowanie się do znaczenia znaku K.W.

    Owszem. Może żeby nie zaplątać określeniem "pośrednio" ;) - obecność
    znaków A1..A4 wywołuje skutek prawny pt. "zakaz wyprzedzania pojazdów
    silnikowych". Lepiej ?
    No to nie widzę przeciwwskazań żeby dla innych znaków *również*
    mógł działać taki sam mechanizm.

    [...]
    >+ Definicję skrzyżowania znajdziesz w ustawie PoRD i zapewniam cię, że
    >+ nie uzależniono jej od pasów ruchu czy 'całokształtu' ;-D

    Oczywiście :]
    Czy z tego ma wynikać że w obrębie terenu objętym działaniem
    znaku który ma w opisie słowo "skrzyżowanie" nie mogą się
    znajdować inne skrzyżowania (takoż określone w PoRD) ?
    A jeśli nie - to o ile zgadzam się że używam nieustawowego :]
    słownictwa - z chęcią przyjmę korektę: jak w skrócie i zgodnie
    z nomenklaturą prawną określić "skrzyżowanie w obrębie skrzyżowania" ?

    >+ Nie oznacza to, że 'wyciągam' nowy temat !

    W sumie racja :) ale za odpowiedź na poprzednie pytanie byłbym
    wdzięczny :)

    pozdrowienia, Gotfryd