  • Data: 2015-07-06 00:50:40
    Temat: Re: Dziś Grecja, jutro Polska
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Trefniś" o...@t...home

    : + Gdzie ja to zarzucam? (nie twierdzę, że nie zarzucam, ale pytam -- gdzie?)

    : Zarzuca to za dużo powiedziane.
    : Trafnie zauważasz :)

    : "Na tej grupie opisujemy takie problemy.
    : Nie rozmawiamy wcale o biznesie światowym, o wielkich
    : korporacjach, nie inwestujemy dziennie milionów euro..."
    : ...przy okazji jakichś opłat za płatności zbliżeniowe.

    Myślałem, że o tę wypowiedź chodzi, ale wołałem zapytać.

    : Trochę się to zmieniło ostatnio na grupie, dzięki Grekom :)

    : IMHO dość zabawne jest szczegółowe śledzenie niuansików w poszczególnych ofertach
    banków.

    Ja nie śledzę -- widać to na przykładzie Meritum i makabrycznie dużej opłaty.

    : Dlatego trzeba patrzeć globalnie, zamiast tracić czas analizowanie
    : groszowych oszczędności, które w innym miejscu bank odbija sobie z
    : nawiązką.

    Z nawiązką? -- raczej nie.

    : Ale oczywiście niektórych to niesłychanie rajcuje i traci na to
    : czas (czyli pieniądze).

    Ja na tej grupie dyskusyjnej nauczyłem się oszczędzania.
    A banki dały mi zarobić raczej dużo.

    : Uprzedzam - de gustibus non disputandum est! Też zauważam, ale nie krytykuję!

    Zauważę, że od dawna proponuję ,,grubsze'' interesy. ;)
    Najpierw była półgroszówką, później wisienki, do nich doszły orzeszki...
    Teraz czas na grubszą kasę. Wielu już rzuciło się na reklamy (ja też
    zamierzam) ale ponoć dają te reklamy nikły zysk (mnie ta nikłość nie
    przeszkadza ani trochę) i wielu rzuciło się na Szwajcarię z jej Frankiem.
    (ze skutkiem wiadomym? -- diabli wiedzą, co będzie teraz)

    Nie mam nic przeciwko głębszym wynurzeniom. ;) Można wynurzać się głęboko? ;)
    Chyba nie można. ;) Więc jeszcze raz...

    Nie mam nic przeciwko poważnym tematom. Odwrotnie -- raczej zachęcam
    do takich rozmów. Grecja jakoś sobie radzi, ale IMO Polsce nikt nie
    podaruje 2 bilionów dolców na łatanie dziury ZUSowej.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'