    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kogeneracja dla Kowalskiego
    Date: Sat, 20 Jan 2018 09:27:12 +0100

    On 1/20/2018 9:12 AM, Budyń wrote:
    > a jak finansowo wychodzi?

    Ciągle się to zmienia z uwagi na niestabilne kursy. Kiedy go pytalem
    ponad rok temu opłacało się rzędu 250zł dziennie (w sensie w tym
    momencie gdy go pytałem), już po odliczeniu wszystkich kosztów pradu,
    ale nie amortyzacji sprzetu. Sprzet amortyzuje się sprzedając karty
    kopiące na allegro i trudno przewidzieć jaki będzie zysk/strata.
    Zawodowi kopacze często modernizują sprzęd bezustannie, czyli rotują
    karty na takie które sa tańsze w eksploatacji a stare sprzedają.

    Istotne jest że z użyciem klimatyzatora ktory potrafi grzać da się
    zrobić ogrzewanie domu pradem ktore nie dośc ze się zwraca to jeszcze
    zarabia.

    Pomocne w tym sa kiepskie zimy :D