eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPorozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy › Re: Porozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy
  • Data: 2019-09-21 14:18:17
    Temat: Re: Porozumienie z ubezpieczycielem w ramach szkody z OC sprawcy
    Od: "Mateusz......" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Już kilka takich pism/wiadomości wysłałem i nici :) Niestety oni mają z każdego
    zaniżenia wypłaty premie i jeżeli podpiszę ten dokument na 7000zł, to osoba
    prowadząca sprawę dostanie pod koniec miesiąca % tej kwoty na którą mnie oszukali. I
    tak po takim czasie zamierzam skierować sprawę do sądu by uzyskać pełną kwotę
    odszkodowania wg wyceny niezależnego i wykwalifikowanego rzeczoznawcy a nie jakiegoś
    pracownika ubezpieczalni po kilkugodzinnym kursie.

    Przy okazji chcę im narobić problemów, bo od połowy roku marnuję czas na pisma,
    konsultacje z rzecznikiem finansowym itp. Jeżeli wg prawa przedstawiona propozycja
    jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego to myślę że mogę spokojnie im tych
    problemów narobić :)