eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniegorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja? › Re: gorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja?
  • Data: 2014-07-23 16:55:25
    Temat: Re: gorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja?
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-07-23 15:31, Użytkownik decore-meble.pl napisał:
    > witam
    >
    > nurtuje mnie pytanie: na pietrze - a dom mam wysoki i izolowany 20 + 5 od strony
    strychu, skosy niewielkie - w gorace dni jest ukrop. na dole jest milutko i zimno a
    pietro + 10 stopni. prawdopodobnie winna jest czarna blachodachowka.

    > sie zastanawiam jak tanio zorganizowac delikatne chlodzenie pietra (3 pokoje +
    lazienka) czy klime wsadzic chlodzaco grzejaca czy rekuperator a moze dorzucic
    jeszcze na wierzch na strychu 10 cm welny ?

    > pozdrawiam
    > rt

    Rekuperator to się na niewiele zda.
    A zamiast klimy to pompa ciepła, która ochłodzi pomieszczenia i wodę
    ogrzeje.