  • Data: 2014-07-23 15:31:33
    Temat: gorac na pietrze w upalne dni- klima czy rekuperacja?
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    nurtuje mnie pytanie: na pietrze - a dom mam wysoki i izolowany 20 + 5 od strony
    strychu, skosy niewielkie - w gorace dni jest ukrop. na dole jest milutko i zimno a
    pietro + 10 stopni. prawdopodobnie winna jest czarna blachodachowka.

    sie zastanawiam jak tanio zorganizowac delikatne chlodzenie pietra (3 pokoje +
    lazienka) czy klime wsadzic chlodzaco grzejaca czy rekuperator a moze dorzucic
    jeszcze na wierzch na strychu 10 cm welny ?

    pozdrawiam
    rt