eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecet › gwarancja na dyski twarde
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 28

  • 11. Data: 2016-08-06 01:19:00
    Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 5 Aug 2016 20:19:30 +0200, Chris napisał(a):

    >> Z tego co kojarzę (znajomym kilka sztuk wymieniałem) w przypadku Seagate
    >> sklep nie wysyłał do żadnego dystrybutora, tylko bezpośrednio do Seagate w
    >> Polsce. I wracały do reklamującego właśnie refubrished.
    >
    > Bo szedł na łatwiznę żeby ominąć wymianę dysku na nowy i przyznanie mu
    > nowej gwarancji. Takie polskie janusze biznesu. Dla tego ja kupuje w
    > zaufanych źródłach a nie w żabce IT :)

    Komputronik, morele.net... No sama żabka IT.

    --
    [ Przemysław ,,Rico" Ryk ]
    [ Nim język puścisz w taniec, ]
    [ Załóż na mordę... kaganiec. (Jan Sztaudynger) ]


  • 12. Data: 2016-08-06 14:27:21
    Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-08-06 o 01:19, Przemysław Ryk pisze:
    > Dnia Fri, 5 Aug 2016 20:19:30 +0200, Chris napisał(a):
    >
    >>> Z tego co kojarzę (znajomym kilka sztuk wymieniałem) w przypadku Seagate
    >>> sklep nie wysyłał do żadnego dystrybutora, tylko bezpośrednio do Seagate w
    >>> Polsce. I wracały do reklamującego właśnie refubrished.
    >>
    >> Bo szedł na łatwiznę żeby ominąć wymianę dysku na nowy i przyznanie mu
    >> nowej gwarancji. Takie polskie janusze biznesu. Dla tego ja kupuje w
    >> zaufanych źródłach a nie w żabce IT :)
    >
    > Komputronik, morele.net... No sama żabka IT.

    Ciekawe bo wiem skąd biorą te sklepy i wiem że wysyłają do dystrybutora
    a tam dostają nowe sztuki z magazynu.

    --
    www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
    Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.


  • 13. Data: 2016-08-06 14:54:27
    Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-06 o 14:27, Chris pisze:

    >>>> Z tego co kojarzę (znajomym kilka sztuk wymieniałem) w przypadku
    >>>> Seagate
    >>>> sklep nie wysyłał do żadnego dystrybutora, tylko bezpośrednio do
    >>>> Seagate w
    >>>> Polsce. I wracały do reklamującego właśnie refubrished.
    >>>
    >>> Bo szedł na łatwiznę żeby ominąć wymianę dysku na nowy i przyznanie mu
    >>> nowej gwarancji. Takie polskie janusze biznesu. Dla tego ja kupuje w
    >>> zaufanych źródłach a nie w żabce IT :)
    >>
    >> Komputronik, morele.net... No sama żabka IT.
    >
    > Ciekawe bo wiem skąd biorą te sklepy i wiem że wysyłają do dystrybutora
    > a tam dostają nowe sztuki z magazynu.
    >
    Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po taniości
    z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie przedłużają
    gwarancji.


    Pozdrawiam


  • 14. Data: 2016-08-06 17:50:49
    Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-08-06 o 14:54, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2016-08-06 o 14:27, Chris pisze:
    >
    >>>>> Z tego co kojarzę (znajomym kilka sztuk wymieniałem) w przypadku
    >>>>> Seagate
    >>>>> sklep nie wysyłał do żadnego dystrybutora, tylko bezpośrednio do
    >>>>> Seagate w
    >>>>> Polsce. I wracały do reklamującego właśnie refubrished.
    >>>>
    >>>> Bo szedł na łatwiznę żeby ominąć wymianę dysku na nowy i przyznanie mu
    >>>> nowej gwarancji. Takie polskie janusze biznesu. Dla tego ja kupuje w
    >>>> zaufanych źródłach a nie w żabce IT :)
    >>>
    >>> Komputronik, morele.net... No sama żabka IT.
    >>
    >> Ciekawe bo wiem skąd biorą te sklepy i wiem że wysyłają do dystrybutora
    >> a tam dostają nowe sztuki z magazynu.
    >>
    > Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po taniości
    > z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie przedłużają
    > gwarancji.

    Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis ale po
    komputroniku się nie spodziewałem.
    No cóż jak widać każdy kombinuje.
    --
    www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
    Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.


  • 15. Data: 2016-08-06 18:19:00
    Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 6 Aug 2016 14:27:21 +0200, Chris napisał(a):

    >>> Bo szedł na łatwiznę żeby ominąć wymianę dysku na nowy i przyznanie mu
    >>> nowej gwarancji. Takie polskie janusze biznesu. Dla tego ja kupuje w
    >>> zaufanych źródłach a nie w żabce IT :)
    >>
    >> Komputronik, morele.net... No sama żabka IT.
    >
    > Ciekawe bo wiem skąd biorą te sklepy i wiem że wysyłają do dystrybutora
    > a tam dostają nowe sztuki z magazynu.

    Ja wymieniałem parę razy jako klient i zawsze były refubrished.

    --
    [ Przemysław ,,Rico" Ryk ]
    [ Szarańcza jest plagą, chociaż jeden jej owad nie stanowi potęgi. ]
    [ Podobnie jest z głupcem. (Karol Capek) ]


  • 16. Data: 2016-08-07 10:23:15
    Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-06 o 17:50, Chris pisze:

    >>>>>> Z tego co kojarzę (znajomym kilka sztuk wymieniałem) w przypadku
    >>>>>> Seagate
    >>>>>> sklep nie wysyłał do żadnego dystrybutora, tylko bezpośrednio do
    >>>>>> Seagate w
    >>>>>> Polsce. I wracały do reklamującego właśnie refubrished.
    >>>>>
    >>>>> Bo szedł na łatwiznę żeby ominąć wymianę dysku na nowy i przyznanie mu
    >>>>> nowej gwarancji. Takie polskie janusze biznesu. Dla tego ja kupuje w
    >>>>> zaufanych źródłach a nie w żabce IT :)
    >>>>
    >>>> Komputronik, morele.net... No sama żabka IT.
    >>>
    >>> Ciekawe bo wiem skąd biorą te sklepy i wiem że wysyłają do dystrybutora
    >>> a tam dostają nowe sztuki z magazynu.
    >>>
    >> Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po taniości
    >> z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie przedłużają
    >> gwarancji.
    >
    > Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis ale po
    > komputroniku się nie spodziewałem.
    > No cóż jak widać każdy kombinuje.

    Jak nie kombinuje firma to coś takiego robią pracownicy na własną rękę.


    Pozdrawiam


  • 17. Data: 2016-08-08 08:57:40
    Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-08-07 o 10:23, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2016-08-06 o 17:50, Chris pisze:
    >
    >>>>>>> Z tego co kojarzę (znajomym kilka sztuk wymieniałem) w przypadku
    >>>>>>> Seagate
    >>>>>>> sklep nie wysyłał do żadnego dystrybutora, tylko bezpośrednio do
    >>>>>>> Seagate w
    >>>>>>> Polsce. I wracały do reklamującego właśnie refubrished.
    >>>>>>
    >>>>>> Bo szedł na łatwiznę żeby ominąć wymianę dysku na nowy i
    >>>>>> przyznanie mu
    >>>>>> nowej gwarancji. Takie polskie janusze biznesu. Dla tego ja kupuje w
    >>>>>> zaufanych źródłach a nie w żabce IT :)
    >>>>>
    >>>>> Komputronik, morele.net... No sama żabka IT.
    >>>>
    >>>> Ciekawe bo wiem skąd biorą te sklepy i wiem że wysyłają do dystrybutora
    >>>> a tam dostają nowe sztuki z magazynu.
    >>>>
    >>> Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po taniości
    >>> z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie przedłużają
    >>> gwarancji.
    >>
    >> Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis ale po
    >> komputroniku się nie spodziewałem.
    >> No cóż jak widać każdy kombinuje.
    >
    > Jak nie kombinuje firma to coś takiego robią pracownicy na własną rękę.

    WD, HGST, Toshiba w 100% dają credit noty czyli nie odsyłają dysków
    tylko zwrot kasy.

    --
    www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
    Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.


  • 18. Data: 2016-08-08 09:47:55
    Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-08 o 08:57, Chris pisze:

    >>>> Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po taniości
    >>>> z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie przedłużają
    >>>> gwarancji.
    >>>
    >>> Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis ale po
    >>> komputroniku się nie spodziewałem.
    >>> No cóż jak widać każdy kombinuje.
    >>
    >> Jak nie kombinuje firma to coś takiego robią pracownicy na własną rękę.
    >
    > WD, HGST, Toshiba w 100% dają credit noty czyli nie odsyłają dysków
    > tylko zwrot kasy.
    >
    WD odsyła dyski po naprawie, mam jeszcze taki naprawiany.


    Pozdrawiam


  • 19. Data: 2016-08-08 10:54:57
    Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-08-08 o 09:47, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2016-08-08 o 08:57, Chris pisze:
    >
    >>>>> Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po
    >>>>> taniości
    >>>>> z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie przedłużają
    >>>>> gwarancji.
    >>>>
    >>>> Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis ale po
    >>>> komputroniku się nie spodziewałem.
    >>>> No cóż jak widać każdy kombinuje.
    >>>
    >>> Jak nie kombinuje firma to coś takiego robią pracownicy na własną rękę.
    >>
    >> WD, HGST, Toshiba w 100% dają credit noty czyli nie odsyłają dysków
    >> tylko zwrot kasy.
    >>
    > WD odsyła dyski po naprawie, mam jeszcze taki naprawiany.

    Nie w dystrybucji ... prywatnie jak wyślesz tak.

    --
    www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
    Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.


  • 20. Data: 2016-08-08 14:13:24
    Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-08 o 10:54, Chris pisze:

    >>>>>> Pracownicy i/lub firmy kombinują, nówki sprzedają a kupione po
    >>>>>> taniości
    >>>>>> z serwisu wciskają klientowi jako pełnowartościowe i nie przedłużają
    >>>>>> gwarancji.
    >>>>>
    >>>>> Morele to wiem że to jeden wielki wałek jeśli chodzi o serwis ale po
    >>>>> komputroniku się nie spodziewałem.
    >>>>> No cóż jak widać każdy kombinuje.
    >>>>
    >>>> Jak nie kombinuje firma to coś takiego robią pracownicy na własną rękę.
    >>>
    >>> WD, HGST, Toshiba w 100% dają credit noty czyli nie odsyłają dysków
    >>> tylko zwrot kasy.
    >>>
    >> WD odsyła dyski po naprawie, mam jeszcze taki naprawiany.
    >
    > Nie w dystrybucji ... prywatnie jak wyślesz tak.
    >
    Zaraz będziesz kombinował z definicją dystrybucji.
    Dysk kupiłem w MediaMarkt i tam oddałem jak padł.


    Pozdrawiam

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: