  • 21. Data: 2016-08-08 14:24:42
    Temat: Re: gwarancja na dyski twarde
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-08-08 o 14:13, RadoslawF pisze:

    > Zaraz będziesz kombinował z definicją dystrybucji.
    > Dysk kupiłem w MediaMarkt i tam oddałem jak padł.

    I właśnie taki MediaMarkt nie kupuje bezpośrednio u producenta tylko
    przez dystrybucję na terenie danego kraju. MediaMarkt może teraz sam
    wysłać dysk do producenta w ramach gwarancji i otrzymać produkt
    refibroshed albo oddać tam gdzie kupił i dostać nowy z nową gwarancją.
    Co sam zrobi zależne jest od polityki firmy bo producent umożliwia
    wysyłkę bezpośrednią do siebie.
    Jak już tego nie zrozumiesz to nie mamy o czym rozmawiać bo albo się nie
    znasz na tym albo po prostu piszesz żeby coś napisać.
    dla mnie koniec tematu bo wyjaśniłem jak wygląda sprawa rozliczeń dla
    firm które kupują bezpośrednio u producenta a nie u pośredników.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 22. Data: 2016-08-08 20:20:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-08-08 o 14:24, Chris pisze:

> [...]
    > dla mnie koniec tematu bo wyjaśniłem jak wygląda sprawa rozliczeń dla
    > firm które kupują bezpośrednio u producenta a nie u pośredników.

    Nie zrozumiałeś to napiszę jeszcze raz, jako użytkownika nie interesuje
    mnie w jaki sposób kupuje sprzedawca. Dla mnie liczy się fakt że
    w przypadku padu dostaje dysk naprawiony a nie nowy.
    A to że sprzedawca może sobie wysłać do producenta (pewnie do Azji)
    w niczym nie zmienia sytuacji faktycznej jaka jest na rynku.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2016-08-09 09:02:14
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-08-08 o 20:20, RadoslawF pisze:

    > Nie zrozumiałeś to napiszę jeszcze raz, jako użytkownika nie interesuje
    > mnie w jaki sposób kupuje sprzedawca. Dla mnie liczy się fakt że
    > w przypadku padu dostaje dysk naprawiony a nie nowy.

    W sumie pod względem technicznym nie ma różnicy czy to refubrished czy
    nowy o ile dostanę na niego nową gwarancję a nie tylko przedłużenie o
    czas pobytu w serwisie jak dają sklepy (bo taką daje producent przy
    wymianie)

    > A to że sprzedawca może sobie wysłać do producenta (pewnie do Azji)

    Do DE :)

    WD - https://westerndigital.secure.force.com/ind/?lang=en (coś
    zmienili bo kiedyś strona wyglądała min. inaczej)

    Seagate -
    http://support.seagate.com/customer/en-US/warranty_v
    alidation.jsp?form=0

    HGST - http://www.hgst.com/support/hard-drive-support

    > w niczym nie zmienia sytuacji faktycznej jaka jest na rynku.

    Ja tam kupuję i ZAWSZE mam wymieniany na nowy a nie refubrished.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 24. Data: 2016-08-09 13:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

> [...]
    > nowy o ile dostanę na niego nową gwarancję a nie tylko przedłużenie o
    > czas pobytu w serwisie jak dają sklepy (bo taką daje producent przy

    Jak to nie ma róznicy?
    Refubrished nigdy wczesniej nie pracował?

  • 25. Data: 2016-08-09 13:02:30
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-08-09 o 13:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Jak to nie ma róznicy?
    > Refubrished nigdy wczesniej nie pracował?

    Z tego co mi wiadomo to cała mechanika jest nowa a wykorzystywana jest
    elektronika i obudowa dysku a to ma raczej małe znaczenie jeśli chodzi o
    żywotność.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 26. Data: 2016-08-10 20:00:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Chris a...@g...pl ...

    > Z tego co mi wiadomo to cała mechanika jest nowa a wykorzystywana jest
    > elektronika i obudowa dysku a to ma raczej małe znaczenie jeśli chodzi o
    > żywotność.

    Chyba ze tak.

  • 27. Data: 2016-08-10 22:53:36
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    O ile pamiętam, to do padnietego dysku dla odczytania danych przekłada się
    elektronikę z innego egzemplarza.
    Czyli to elektronika pada.

    -----

  • 28. Data: 2016-08-10 23:10:26
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 10.08.2016 o 22:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > O ile pamiętam, to do padnietego dysku dla odczytania danych przekłada się
    elektronikę z innego egzemplarza.
    > Czyli to elektronika pada.

    Paść może wszystko ale zazwyczaj pojawiają się błędy nośnika,
    elektronika pada zazwyczaj jak jest jakieś przepięcie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl