  • 11. Data: 2018-04-18 21:45:20
    Temat: Re: idzie smog
    Od: TomN <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Akarm w
    <news:5ad78d9f$0$686$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Rozumiem,

    Nie, nie rozumiesz, ot pojawiłeś się jako anonim, można rzec, że wyskoczyłeś
    jak Filip , i tyle wnosisz

    > że konsekwentnie wysłałeś to zawiadomienie na grupy poświęcone

    Właśnie pokazałeś, jaką masz świadomość, w temacie "poświęcenia" grup...

    > K...a mać! Tak samo tępe bydło potrafi zasrać polityką grupę poświęconą
    > Warszawie - "No bo Sejm jest w Warszawie".
    > I jak widać, zamiast stulić uszy i przeprosić, to jeszcze pyskuje. :/

    Przepraszam, ale stul proszę uszy, i nie pyskuj dzieciaku!

    --
    'Tom N'

  • 12. Data: 2018-04-19 08:06:18
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-04-17 o 06:35, J.F. pisze:
    > ... z Sahary
    >
    > https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/już-dzis
    iaj-może-na-nas-spaść-brudny-deszcz-pył-znad-sahary-
    nadciąga/ar-AAvWdZu

    > No, ale ciekaw jestem co na to czujniki ...

    No i gdzie ten pył? Dotarł już?
    Wg "Kanarka" przynajmniej od tygodnia wszystkie zanieczyszczenia w
    normie, albo jej pobliżu.

    [..i trochę "in topic"...]
    Może ten pył był powyżej PM10, bo faktycznie samochód miałem upaprany
    jakby przy cementowni stał...

    Btw, gdzie ten smog spowodowany samochodami? W zimie non stop było
    kilkaset procent dopuszczalnej normy, a teraz spokój. Ludzie po zimie
    diesle do garażów wstawili?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2018-04-22 17:43:27
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    iaj-może-na-nas-spaść-brudny-deszcz-pył-znad-sahary-
    nadciąga/ar-AAvWdZu
    > No, ale ciekaw jestem co na to czujniki ...

    Nic szczególnego. Widocznie nie ten rozmiar.

    neelix

  • 14. Data: 2018-04-22 17:47:14
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Miroo" <b...@b...brak.i.juz> napisał w wiadomości

> [...]
    > Btw, gdzie ten smog spowodowany samochodami? W zimie non stop było
    > kilkaset procent dopuszczalnej normy, a teraz spokój. Ludzie po zimie

    Bywało ponad 1000%. Co do śmierdzących dizli to obok takiego po chodniku
    przejść się nie da. Do zaorania razem z właścicielem! Dół z wapnem też może
    być.

    neelix

  • 15. Data: 2018-04-22 18:27:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zaorac mozes swoje. Od cudzego dokad nie odkupisz musisz sie odpierdolic. Pogadac
    mozesz tylko po co? Jesli jednoczesnie krzyknie milion osob to mozna z tego zrobic
    tyle pradu ze zarowke od latarki przez czas krzyku mozna rozswietlic. Sila krzyku
    zadna a prawa do tylu raczej sie nie zmienia.

  • 16. Data: 2018-05-01 20:28:15
    Od: j...@i...pl

    On Wed, 18 Apr 2018 21:35:06 +0200, nadir <n...@h...org> wrote:

    >Albo zmień sygnaturkę albo leki.