  • 1. Data: 2019-05-18 20:45:41
    Temat: jack z mikrofonem, i bez
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    Jest sobie odtwarzacz mp3/4 + FM, i oczywiście nie ma tam gniazda
    innego, niż na same tylko słuchawki. Czy jak wetknę w to gniazdo jack'a
    ze słuchawkami i mikrofonem, czyli mającego o jeden styk więcej, to mogę
    cosik uszkodzić? Czy to słuchawki, czy to odtwarzacz...

  • 2. Data: 2019-05-18 22:20:01
    Temat: Re: jack z mikrofonem, i bez
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    Nie

  • 3. Data: 2019-05-20 22:12:45
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    W dniu 2019-05-18 o 20:45, JaNus pisze:
> [...]
    > ze słuchawkami i mikrofonem, czyli mającego o jeden styk więcej, to mogę
    > cosik uszkodzić? Czy to słuchawki, czy to odtwarzacz...

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Jack_(wtyczka)

    przecztaj to zwracając uwagę na OMTP / CTIA. Więc nic nie popsujesz, ale
    może nie działać.

    --
    Grzexs