  • 1. Data: 2019-08-26 08:37:00
    Temat: jak wpiąć się w złącze szpilkowe
    Od: ww <w...@o...pl>

    Witam. Jest taka płytka z dwurzędowymi złączami szpilkowymi

    https://ae01.alicdn.com/kf/HTB18kyRvUR1BeNjy0Fmq6z0w
    VXaX/Tiertime-Cetus3D-CPU-for-MK1-3D-Printer.jpg_q50
    .jpg

    wciskana w taką płytkę

    https://shop.tiertime.com/wp-content/uploads/2018/09
    /cetus-mk2-mainboard.jpg

    Chciałbym zrobić modyfikację polegającą na wpięciu się się w niektóre
    piny tego połączenia (bez lutowania czy jakiejkolwiek modyfikacji
    oryginału).

    Ma ktoś pomysł jak się wpiąć solidnie między takie 2 płytki?

    To jest element drukarki 3d. Chce się tam podpiąć z alternatywnymi
    sterownikami silników krokowych.

  • 2. Data: 2019-08-26 09:47:57
    Temat: Re: jak wpiąć się w złącze szpilkowe
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2019-08-26 o 08:37, ww pisze:
> [...]
    >
    > Ma ktoś pomysł jak się wpiąć solidnie między takie 2 płytki?
    >
    > To jest element drukarki 3d. Chce się tam podpiąć z alternatywnymi
    Jeżeli gabaryty nie stanowią problemu to po prostu mała płytka z
    wlutowanymi pinami z jednej strony i gniazdem z drugiej przesunięte o
    kilka minimetrów w stosunku do siebie, a ścieżkami wyprowadzić na bok
    wszystkie połączenia.

  • 3. Data: 2019-08-26 09:59:35
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2019-08-26 o 09:47, Roman Rogóż pisze:

> [...]
    > wlutowanymi pinami z jednej strony i gniazdem z drugiej przesunięte o
    > kilka minimetrów w stosunku do siebie, a ścieżkami wyprowadzić na bok

    No niestety ale jednak stanowią lekki problem. Dokładnie o takim
    rozwiązaniu myślałem. Tylko to dosyć mocno podniesie całość. Gdyby
    chociaż dało się zrobić jakąś sztuczkę z wpuszczeniem tej oryginalnej
    płytki głębiej (jakieś takie piny żeńskie przelotowe przez płytkę).

  • 4. Data: 2019-08-26 10:42:41
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2019-08-26 o 09:59, ww pisze:

> [...]
    > chociaż dało się zrobić jakąś sztuczkę z wpuszczeniem tej oryginalnej
    > płytki głębiej (jakieś takie piny żeńskie przelotowe przez płytkę).

    https://katalog.we-online.com/en/em/PHD_2_54_DUAL_SO
    CKET_HEADER_BOTTOM_ENTRY_6130XX25721

    Tylko że kończą się na 34 pinach - trzeba składać a to różnie wychodzi.
    Mają też trochę inne wersje.

    Pozdrawiam

    DD

  • 5. Data: 2019-08-26 12:28:21
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2019-08-26 o 10:42, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > https://katalog.we-online.com/en/em/PHD_2_54_DUAL_SO
    CKET_HEADER_BOTTOM_ENTRY_6130XX25721

    > Tylko że kończą się na 34 pinach - trzeba składać a to różnie wychodzi.
    > Mają też trochę inne wersje.

    Ale jak to się montuje? Bo jeśli to ma 5mm wysokości to nie wiem czy tu
    będzie jakiś większy zysk. No i jak znam życie to nie będzie łatwo kupić
    kilku sztuk w rozsądnej cenie.

  • 6. Data: 2019-08-26 12:45:08
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2019-08-26 o 12:28, ww pisze:

    CKET_HEADER_BOTTOM_ENTRY_6130XX25721

    > Ale jak to się montuje? Bo jeśli to ma 5mm wysokości to nie wiem czy tu

    Jak chcesz. Default to piny po drugiej stronie płytki wchodzą przez
    otwory w płytce i dopiero w to gniazdo. Daje się złożyć dwie płytki na
    wysokość plastiku z goldpinach. A jak wyjmiesz plastik to i bliżej.
    Pytanie czy po drugiej stronie coś nie będzie przeszkadzało.

    > będzie jakiś większy zysk. No i jak znam życie to nie będzie łatwo kupić
    > kilku sztuk w rozsądnej cenie.

    https://pl.farnell.com/wurth-elektronik/61302025721/
    connector-rcpt-20pos-2row-2-54mm/dp/2827910?ost=6130
    2025721

    Czy cena rozsądna - nie wiem. Ale jak masz firmę, szczególnie
    elektroniczną, to lepiej do nich (Wurtha) zagadać bezpośrednio, może być
    zupełnie inna. Mają polski oddział - całkiem sprawnie działający.
    No i zwracam uwagę że są też inne wersje tego złącza.

    Pozdrawiam

    DD

  • 7. Data: 2019-08-29 08:10:57
    Od: ww <w...@o...pl>

    W dniu 2019-08-26 o 12:45, Dariusz Dorochowicz pisze:

> [...]
    > zupełnie inna. Mają polski oddział - całkiem sprawnie działający.
    > No i zwracam uwagę że są też inne wersje tego złącza.

    Dzięki. Nie mam niestety firmy ale ogólnie zdjęcia tych złącz podsunęły
    mi kilka pomysłów. Może coś się uda.