  • 91. Data: 2016-10-12 17:54:44
    Temat: Re: jak wygląda sprawna panewka po przebiegu 100kkm
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:63322901-260f-4f06-a8bd-b4261306654f@go
    oglegroups.com...
    >I chuj ci w dupe i kamieni kupe. Zycie cie wynagrodzilo za zly
    >stosunek do mnie.

    Na stusunek to sobie od lat sumiennie zapracowujesz.

    >6 setek luzu to wal do szlifu. Jak bys mial jeszcze jakies pytania to
    >nie licz ze pod ksywka jaka tutaj masz cos sie ode mnie dowiesz.

    Hm, da nowe panewki, to pewnie bedzie mniejszy.
    I co wtedy ?

    Bo czy dostanie jakies "nadwymiarowe" o te 0.05 grubsze, to nie wiem

    J.

  • 92. Data: 2016-10-13 00:23:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty ogolnie malo wiesz, typowe dziecko neostrady jestes.

  • 93. Data: 2016-10-13 17:05:42
    Od: Slawek h <s...@g...com>

    Moze i do szlifu jednak sam producent przewiduje max 0.071 !

    A nie chcesz to nie mow