  • 11. Data: 2017-03-29 23:12:04
    Temat: Re: jak zdiagnozować, naprawić skaner?
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-03-29 o 23:05, ToMasz pisze:
    > NAPRAWIŁEM!

    No to gratulacje :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 12. Data: 2017-03-29 23:32:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Mar 2017 23:05:48 +0200, ToMasz napisał(a):

    > mimo że nikt nie podał rozwiązania, wskazówki okazały się wystarczająco
    > dobre

    To częste tu zjawisko że piszesz o poradę a dostajesz natchnienie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2017-03-29 23:43:11
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2017 o 23:32 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:

    > To częste tu zjawisko że piszesz o poradę a dostajesz natchnienie :)

    Ależ to naturalne!
    "Masz problem? Wytłumacz go pięcioletniemu dziecku!"

    Powyższe wymusza racjonalne i uporządkowane przyjrzenie się problemowi.
    Warto stosować wręcz dosłownie, nawet jeśli dziecka nie ma w pobliżu.

    --
    Trefniś

  • 14. Data: 2017-03-30 10:00:33
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Wed, 29 Mar 2017 23:43:11 +0200, Trefniś wrote:

> [...]
    >
    > Powyższe wymusza racjonalne i uporządkowane przyjrzenie się problemowi.
    > Warto stosować wręcz dosłownie, nawet jeśli dziecka nie ma w pobliżu.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Metoda_gumowej_kaczusz
    ki

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 15. Data: 2017-03-30 13:33:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Roman,

    Thursday, March 30, 2017, 10:00:33 AM, you wrote:

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Metoda_gumowej_kaczusz
    ki

    23 sierpnia 1989 roku, pierwszy raz policzone płace dla 4500 ludzi i
    wyszły bzdury. Wydrukowałem jakieś 5 metrów listingu procedury
    odpowiedzialnej za liczenie, rozłożyłem na podłodze i tłumaczyłem
    (śledząc listing) mojej szefowej, jak to działa. Znalazłem błąd tylko
    i wyłącznie dzięki tej metodzie. Godzinę później poprawne listy płac
    były wygenerowane.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2017-03-30 14:32:15
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2017 o 13:33 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    pisze:

> [...]
    > (śledząc listing) mojej szefowej, jak to działa. Znalazłem błąd tylko
    > i wyłącznie dzięki tej metodzie. Godzinę później poprawne listy płac

    Tłumaczenia problemu pięcioletniemu dziecku (kaczuszka to pewnie wersja
    nowoczesna, dla programistów "klikających" programy) nauczono mnie właśnie
    w kontekście programowania.
    I powiem szczerze - mimo wieloletniego doświadczenia, to jest dla mnie
    nadal bardzo skuteczne :)

    Stosowaliśmy również mniej mądre "wychodzę na papierosa, zanim skończę już
    znam rozwiązanie".
    Wbrew pozorom też skuteczne :)

    Podobnie jak rozwiązania wyśnione i to dosłownie :)
    Rano wstajesz, idziesz do pracy i coś, nad czym długo siedziałeś jest
    proste i banalne.

    --
    Trefniś

  • 17. Data: 2017-03-30 16:19:05
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No zobacz, zupełnie jak obecny rząd ;-)

    -----

  • 18. Data: 2017-03-30 16:41:29
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-28 o 23:49, ToMasz pisze:
    > hp g85

    http://support.hp.com/pl-pl/product/hp-officejet-g85
    -all-in-one-printer-series/30374/drivers

    --
    animka

  • 19. Data: 2017-03-30 16:44:34
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-29 o 20:44, ToMasz pisze:

> [...]
    > tasiemki "przedzwonione" wszystko przewodzi prąd prawidłowo. ale po
    > poskładaniu jest inaczej. znaczy pojawia się na wyświetlaczu komunikat
    > "warming up". trwa sobie kilkadziesiąt sekund, a potem scanner failure.
    > turn off and turn on again. Wspominaliście że to może być wina marnej
    > świetlówki. więc wymontowałem płytkę z czujnikiem światła i skierowałem
    > na nią snop światła z bardzo mocnej latarki - to samo. warming up....
    > scanner failure.
    > sprzęt coraz bliżej śmietnika. znaczy punktu zbioru elektrośmieci.

    Zainstaluj sterownik do skanera.

    --
    animka

  • 20. Data: 2017-03-30 17:24:30
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 30 Mar 2017 16:44:34 +0200, Animka wrote:

    > Zainstaluj sterownik do skanera.

    Zdeinstaluj sobie łeb i zainstaluj kapustę... ten upgrade ma szansę dużo
    poprawić.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka