  • 21. Data: 2017-03-30 19:15:56
    Temat: Re: jak zdiagnozować, naprawić skaner?
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .03.2017 o 16:19 ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> pisze:

    > No zobacz, zupełnie jak obecny rząd ;-)

    Niestety, ci nocami pewnie siedzą nad sondażami i korzystają z "gorącej
    linii".
    A to dotyczy nie tylko obecnego rządu, poprzedni był w tym znacznie lepszy.
    Odpoczywał u Sowy nad krewetkami.

    --
    Trefniś

  • 22. Data: 2017-03-31 09:47:00
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 30.03.2017 o 17:24, Roman Tyczka pisze:

    > Zdeinstaluj sobie łeb i zainstaluj kapustę... ten upgrade ma szansę dużo
    > poprawić.

    jeżeli w kapuście będzie robaczek, zdecydowanie zwiększy się objętość
    mózgu.
    PRzepraszam jeśli Cię obraziłem ale popatrz:
    1
    https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/41Q
    NNSCJREL.jpg
    to urządzenie idealnie działa bez komputera. naciskam przycisk mono,
    albo color i skaner zaczyna pracę.
    2
    nie mam jak zainstalować sterowników, bo w moim systemie opracyjnym są
    one "wbudowane". może się jakoś da to zrobić, ale to za trudne dlamnie.
    jak ją podłączam, wyskakuje dymek z informacją że została podłączona i
    mogę drukować. Więc to brzmi trochę jakbyś mi sugerowała zainstalować
    sterownik do klawiatury, bo niedziała spacja
    3
    Mało tu jest kobiet. mogłabyś być pączusiem, rodzinkiem (ką) maskotką, a
    lansujesz się na garbatego trola z wąsami i brodą
    ToMasz

  • 23. Data: 2017-03-31 11:04:58
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    "Sterownik" w przypadku skanerów oznacza zwykle:
    Jeszcze przed pierwszym podłączeniem skanera do komputera należy zainstalować w
    komputerze program obsługujacy ten skaner (np. ScanWise lub FotoLook w przypadku Agfy
    itp.).
    Dopiero po zainstalowaniu w/w programu podłączamy skaner, i wtedy system powinien go
    rozpoznać (jak napisałem wcześniej, potrzebna jest czasem właściwa wersja programu do
    konkretnego modelu skanera).
    Możesz także zajrzeć tu:
    www.hamrick.com/vuescan

    -----

  • 24. Data: 2017-03-31 15:01:30
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-03-29 o 23:05, ToMasz pisze:

    > kombinowałem i wykombinowałem. na obudowie, na szybie, która oczywiście
    > była zdjęta i stała w kącie, jest w "pozycji spoczynkowej lampy" biały
    > pasek, potem czarny. skaner inicjiuje się pod tym białym paskiem.

    Nie pomyślałem że testujesz skaner bez obudowy :) Ten biały pasek jest
    właśnie na starcie badany by określić tzw "white level". Mądrzejsze
    urządzenia w takim przypadku wywalają konkretny błąd ale to HP więc
    jest: scanner error - replace scanner unit :)

  • 25. Data: 2017-03-31 19:05:05
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-30 o 17:24, Roman Tyczka pisze:

    > Zdeinstaluj sobie łeb i zainstaluj kapustę... ten upgrade ma szansę dużo
    > poprawić.

    Tak to możesz sobie rozmawiać ze swoją rodziną buraku z buraków.

    Won!

    --
    animka

  • 26. Data: 2017-03-31 19:10:51
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-03-31 o 09:47, ToMasz pisze:

> [...]
    > Mało tu jest kobiet. mogłabyś być pączusiem, rodzinkiem (ką) maskotką, a
    > lansujesz się na garbatego trola z wąsami i brodą

    Mam to w nosie co mi tu piszesz. Drukarkę HP się instaluje programem
    instalacyjnym stosownym do typu drukarki. Po zainstalowaniu powinny być
    wszystkie opcje do drukowania i skanowania.
    EOT

    --
    animka