  • 11. Data: 2010-03-05 07:22:53
    Temat: Re: jaka płyta z arm
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 03/04/2010 09:52 PM, Adam Dybkowski wrote:
    > Coś drogo. W Propoxie gotowiec mmNet1002 (podobnie wyposażony, też
    > 200MHz, ma 1GB Flasha i 64MB RAMu) kosztuje 289 zł, podejrzewałem że

    Prezentowane ceny są cenami NETTO, 289 x 1.22 = 352 zl brutto

  • 12. Data: 2010-03-05 08:37:46
    Od: McGregor <m...@b...com.pl>

    W dniu 2010-03-04 21:52, Adam Dybkowski pisze:

    > Coś drogo. W Propoxie gotowiec mmNet1002 (podobnie wyposażony, też
    > 200MHz, ma 1GB Flasha i 64MB RAMu) kosztuje 289 zł, podejrzewałem że
    > samoróbka powinna wyjść chociaż ze 100 zł taniej.

    No , cóż tak to wygląda detal w polskich realiach gdy sciągasz części z
    kilku sklepów i dochodzą do tego koszty przesyłek. Zmontowałem 3 takie
    maszynki w trakcie prac nad projektem - tak się złożyło że za każdą
    sztukę zabierałem się osobno i nie mogłem połączyć kosztów przesyłek.
    Nie twierdze, że się nie da taniej - jeśli ktoś ma dobre źródło części i
    jest w stanie kupić je wszystkie w jednym miejscu (mi się nie udało). Po
    za tym nie wspomniałem ale ostatni model zmontowałem rok temu, więc
    dzisiaj może wyjdzie taniej. Ja ze swojej strony mogę zaoferować pomoc
    przy odpalaniu, do niczego nie zmuszam :)

    Pozdrawiam,
    McGregor

  • 13. Data: 2010-03-05 23:16:58
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-05 08:22, R.M. pisze:

    > Prezentowane ceny są cenami NETTO, 289 x 1.22 = 352 zl brutto

    U, to mocno zdrożało. W zeszłym roku kupowaliśmy do firmy mmNet1002 i
    wychodziło poniżej 300 zł. :-o

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 14. Data: 2010-03-06 07:27:12
    Od: "R.M." <f...@g...com>

    On 03/06/2010 12:16 AM, Adam Dybkowski wrote:

    > U, to mocno zdrożało. W zeszłym roku kupowaliśmy do firmy mmNet1002 i
    > wychodziło poniżej 300 zł. :-o

    moze maja blad na stronie, albo ja cos zle wyczytalem? ale jak byk na
    dole strony pisze, ze ceny netto ...

  • 15. Data: 2010-03-06 21:35:51
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-03-06 08:27, R.M. pisze:

    > moze maja blad na stronie, albo ja cos zle wyczytalem? ale jak byk na
    > dole strony pisze, ze ceny netto ...

    Tak, w Propoxie od zawsze pokazywali w internecie ceny netto.
    Zdrożało widocznie (zapłaciliśmy 200 coś brutto za mmNet1002 w 2009 roku).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 16. Data: 2010-03-07 11:04:26
    Od: ColdFire <r...@n...gov>

    Dzięki za wszystkie propozycje. Waham się pomiędzy MMnet1002 a projektem
    MCGregora.
    Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz - JTAG. Widziałem schemat prostego
    programatora na LPT. Jest jakaś wersja na USB do samodzielnego montażu?

    Pozdrawiam!

  • 17. Data: 2010-03-07 11:09:00
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    ColdFire przemówił ludzkim głosem:

    > Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz - JTAG. Widziałem schemat prostego
    > programatora na LPT. Jest jakaś wersja na USB do samodzielnego montażu?

    Jak już będziesz miał linuksa na tej płycie, to jtag średnio ci się
    przyda. Rzuć okiem na to:

    http://www.ethernut.de/en/hardware/turtelizer/index.
    html

  • 18. Data: 2010-03-07 11:56:27
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-07 12:04, ColdFire pisze:
> [...]
    > Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz - JTAG. Widziałem schemat prostego
    > programatora na LPT. Jest jakaś wersja na USB do samodzielnego montażu?

    Pogadaj z Freddiem Chopinem. Może sprzeda Ci ładną czerwoną płytkę do
    swojego lock-picka :)

    MD

  • 19. Data: 2010-03-08 00:19:01
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

> [...]

    > Zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz - JTAG. Widziałem schemat prostego
    > programatora na LPT. Jest jakaś wersja na USB do samodzielnego montażu?

    Kup dowolny gotowiec oparty o FT2232 - będzie działać bezproblemowo
    m.in. z OpenOCD a cenowo wyjdzie podobnie do samoróbki. Ale jeżeli
    chcesz w tej płytce (mmNet1002) zostawić Linuxa, właściwie to JTAG nie
    jest do niczego potrzebny.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/