  • 21. Data: 2010-03-09 10:18:12
    Temat: Re: jaka płyta z arm
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 03.03.2010 15:36, schrieb ColdFire:
    > Witam!
    > Poszukuję _taniej_ płyty z ARMem, który ma MMU (chcę Linuxa na tym
    > postawić) i USB host. Mile widziany także ethernet, ale ewentualnie mogę
    > podłączyć zewnętrzny. Z powodu MMU nie mogę zejść poniżej ARM9, prawda?
    > Z tego co patrzyłem, takie płyty chodzą po 500zł minimum. Znacie jakieś
    > tańsze alternatywy?
    > A może istnieje w sieci jakiś sprawdzony, ciekawy projekt z takim ARMem,
    > do tego z opublikowanym, maksymalnie dwuwarstwowym PCB? :)

    akurat przyszedł do mnie dzisiaj prezent TI w postaci płytki Stelaris
    EKK-LM3S9B96. Wygląda, że wszystko ma, tylko jeszcze nie wiem, czy linux
    na tym będzie chodził. Toto ma SafeRTOS na burcie w ROMie i chyba się
    tego wywalić nie da. Ale darowanemu koniowi... . Za to ma Ethernet, CAN,
    USB master/slave, 2xI2C, 2xI2S, 3xUART i parę niezłych rzeczy.
    Aha, dwuwarstwową PCB możesz zapomnieć. 4 warstwy minimum.

    Waldek

  • 22. Data: 2010-03-09 10:32:41
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Waldemar Krzok pisze:

    > akurat przyszedł do mnie dzisiaj prezent TI w postaci płytki Stelaris
    > EKK-LM3S9B96. Wygląda, że wszystko ma, tylko jeszcze nie wiem, czy linux
    > na tym będzie chodził.

    Przy 256kB flasha to nawet pół linuksa tam nie wejdzie.

  • 23. Data: 2010-03-09 10:56:17
    Od: Elektrolot <e...@N...pl>

    Waldemar Krzok pisze:

    > akurat przyszedł do mnie dzisiaj prezent TI w postaci płytki Stelaris
    > EKK-LM3S9B96. Wygląda, że wszystko ma, tylko jeszcze nie wiem, czy linux
    > na tym będzie chodził.

    Nie będzie. LM3S9B96 ma rdzeń Cortex-M3, czyli nie ma MMU.