  • 1. Data: 2018-02-17 10:46:13
    Temat: jaki akumulator forse /varta/bosch
    Od: decore <r...@g...com>

    witam

    potrzebuje 55-60 Ah do benzynowej mazdy 1,8 z 2002 roku- jakiej firmy kupic
    akumulator? do tej pory mialem boscha s8 i jakos dawal rade, ojcu do hyundaia
    wlozylem ukrainski forse kilka lat temu i nic sie nei dzieje wiec sklaniam sie ku tej
    marce ale ciezko ja dostac

    dzieki za pomoc

  • 2. Data: 2018-02-17 11:15:44
    Temat: Re: jaki akumulator forse /varta/bosch
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** decore pisze tak:

> [...]
    > rade, ojcu do hyundaia wlozylem ukrainski forse kilka lat temu i
    > nic sie nei dzieje wiec sklaniam sie ku tej marce ale ciezko ja

    Ilu ludzi tyle opinii. Kup tam gdzie jest duży obrót a nie gdzie stoją.
    Miałem varty i bosche i nic sie nie działo złego.

    Teraz mam Toplę czerwoną 66Ah o 21Ah za dużą bo mam miejsce na wersję
    do diesla 74Ah.

    Przeważnie ładny plastik idzie w parze z zawartościa. Czarnuchy z
    plastikiem jak z wiadra do betonu okazują się zawodne.

    Napięcie ładowania 14v jest bardzo ważne. Ludzie psują akumulatory
    zepsutym alternatorem.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 3. Data: 2018-02-17 14:52:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 17 lutego 2018 10:46:16 UTC+1 użytkownik decore napisał:
> [...]
    wlozylem ukrainski forse kilka lat temu i nic sie nei dzieje wiec sklaniam sie ku tej

    Wolf z Allegro

  • 4. Data: 2018-02-19 13:20:55
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-02-17 o 10:46, decore pisze:
    > witam
    >
    > potrzebuje 55-60 Ah do benzynowej mazdy 1,8 z 2002 roku- jakiej firmy kupic
    akumulator?

    Cokolwiek tam, gdzie nie zrobią problemu jak padnie. Czyli market jakiś.
    A uszkodzić się może i po tygodniu (jak nim rzucali w tirze) niezależnie
    od marki i kwoty.
    Ja w sklepie już nie kupię po potraktowaniu mnie jak wyłudzacza gdy
    zjawiłem się z takim właśnie nowiutkim padniętym akumulatorem.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2018-02-21 09:55:12
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-17 o 14:52, Kris pisze:

> [...]
    wlozylem ukrainski forse kilka lat temu i nic sie nei dzieje wiec sklaniam sie ku tej

    ewentualnie kozak ale ostatnio zauważyłem że ich ceny u niektórych
    wystrzeliły w kosmos. A można było kupić 74 za 220zł z wysyłką...

    Lewis

  • 6. Data: 2018-02-21 10:34:19
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Jakiś link?

    -----

  • 7. Data: 2018-02-21 10:41:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 21 lutego 2018 10:34:21 UTC+1 użytkownik ń napisał:
    > Jakiś link?

    Za rękę trzeba?
    Allegro.pl
    akumulator wolf
    akumulator kozak

  • 8. Data: 2018-02-21 10:49:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 21 lutego 2018 09:55:20 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:

> [...]
    > >
    > ewentualnie kozak ale ostatnio zauważyłem że ich ceny u niektórych
    > wystrzeliły w kosmos. A można było kupić 74 za 220zł z wysyłką...

    Od 240zł teraz jak na szybko patrzę

    https://allegro.pl/kategoria/uklad-elektryczny-zaplo
    n-akumulatory-4142?string=kozak&order=d&bmatch=ss-ba
    se-relevance-floki-5-nga-hcp-aut-1-2-1003&pojemnosc-
    ah-od=74&pojemnosc-ah-do=74

  • 9. Data: 2018-02-21 12:33:19
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-21 o 10:49, Kris pisze:

> [...]
    n-akumulatory-4142?string=kozak&order=d&bmatch=ss-ba
    se-relevance-floki-5-nga-hcp-aut-1-2-1003&pojemnosc-

    i odbiór osobisty, brak możliwości wysyłki....

    Lewis

  • 10. Data: 2018-02-21 12:49:47
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 21 lutego 2018 12:33:24 UTC+1 użytkownik Lewis napisał:

> [...]
    se-relevance-floki-5-nga-hcp-aut-1-2-1003&pojemnosc-
    ah-od=74&pojemnosc-ah-do=74

    > i odbiór osobisty, brak możliwości wysyłki....

    http://allegro.pl/akumulator-kozak-ko740-74ah-780a-s
    ae-74ah-hit-i5549450804.html
    240zł z wysyłką i odbiorem starego mi wychodzi