  • 1. Data: 2019-09-04 22:48:15
    Temat: jaki kolorowy laser z tonerami do 1kpln?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    zacznijmy od tego ze plujek miałem z 5 i nie chce kolejnej

    powoli odmawia mi działania dell 1350cnw co drugie uruchomienie zgłasza
    błąd 010-377

    na tej drukarce drukuję mało (50-100 kartek miesięcznie, reszta leci na
    monochromatycznej hp P1002) ale potrzebuję mieć wifi, kolor i
    najchętniej automatyczny dupleks, ewentualny skaner jest dla mnie warty
    ekstra stówkę

    jaką NOWĄ* drukarkę z kompletem zamienników warto teraz brać mając do
    wydania ~1k pln?

    myślałem o oki C332dnW ale opinie ma mieszane

    *może być używana ale musi mieć dwa lata gwarancji

  • 2. Data: 2019-09-05 09:57:19
    Temat: Re: jaki kolorowy laser z tonerami do 1kpln?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-09-04, m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote:
> [...]
    > wydania ~1k pln?
    >
    > myślałem o oki C332dnW ale opinie ma mieszane
    >
    > *może być używana ale musi mieć dwa lata gwarancji

    Mam Samsunga C480W i nie narzekam, Z tym że to niedupleks.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2019-09-05 10:18:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jeśli niedużo, to może warto odpuścić dupleks?
    BTW mam OKI i drugi raz bym nie kupił, z paru powodów.
    Jednym - poza kiepską jakością photo - jest błyszczący druk, kartki zadrukowanej
    nawet samym czarnym tekstem nie da się czytać w
    odbijającym świetle.

    -----

  • 4. Data: 2019-09-05 17:15:15
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-09-05 10:18, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Jednym - poza kiepską jakością photo - jest błyszczący druk, kartki
    > zadrukowanej nawet samym czarnym tekstem nie da się czytać w odbijającym

    A jaką masz OKI? Ja do biura przymierzam się do zakupu tej - OKI MC363DNW -
    <https://www.oki.com/rs/printing/products/colour-mul
    tifunction/mc300series/index.html>
    Znajomy, który pracuje w firmie handlującej kopiarkami, faksami i
    drukarkami mówił, że do tej można niedrogie zamienniki tonerów znaleźć i
    że poleca z tanich i wszystkomających.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2019-09-05 21:24:48
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2019-09-05 09:57, Marcin Debowski wrote:
    > Mam Samsunga C480W i nie narzekam, Z tym że to niedupleks.

    dupleks byłby fajny, ale nie krytyczny

    poczytałem, kupiłem, zobaczymy jak jej pójdzie u mnie ;)

    dzięki

  • 6. Data: 2019-09-06 00:07:33
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-09-05 o 21:24, m4rkiz pisze:

    > dupleks byłby fajny, ale nie krytyczny
    >
    > poczytałem, kupiłem, zobaczymy jak jej pójdzie u mnie ;)

    Pośpieszyłeś się :(

    Dzisiaj na Ibood:

    https://www.ibood.com/pl/pl/product-specs/53292/2244
    02/drukarka-laserowa-mc2425adw.html

    MC2425adw za 615 zł. i to brutto. Do tego 40 zł. wysyłka.

    Maszyna bije na głowę C480W.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2019-09-06 18:34:25
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-09-06 o 00:07, Adam pisze:

> [...]
    02/drukarka-laserowa-mc2425adw.html

    > MC2425adw za 615 zł. i to brutto. Do tego 40 zł. wysyłka.

    Ceną tonerów też.

  • 8. Data: 2019-09-06 19:00:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I wagą 26 kg.

    Ciekawe, ile kosztuje czarny toner (zamiennik)?

    -----

  • 9. Data: 2019-09-07 18:57:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-09-06 o 19:00, ąćęłńóśźż pisze:
    > I wagą 26 kg.
    >
    > Ciekawe, ile kosztuje czarny toner (zamiennik)?

    Jaki zamiennik?
    hahaha... Lexsmark

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2019-09-07 22:18:26
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-09-07 o 18:57, Irokez pisze:

    > Jaki zamiennik?
    > hahaha... Lexsmark

    Istotnie - jakoś ciężko znaleźć zamienniki. Przynajmniej ja w tej chwili
    nie widzę.

    Ale też trzeba wziąć pod uwagę, że przykładowo czarny jest na 8 tys.
    stron - czyli około 4 razy pojemniejszy, niż tonery do małych drukarek.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam