  • 21. Data: 2010-09-09 09:46:13
    Temat: Re: jakie CB radio i reszta
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-08 19:07, x...@g...pl pisze:
    > chce zalozyc cb w mojej mazdzie premacy i chciałbym spytac co kupic i
    > ewentualnie gdzie w warszawie
    >
    > zestaw chciałbym zeby był sensowny i z homologacja - zeby nikt sie nie czepiał
    >
    > pozdrawiam
    > rt

    Daruj sobie szukanie homologacji, i tak stary poczciwy 520XL bije na łeb
    większość sprzętu w tej cenie, który posiada homologację. Owszem możesz
    kupić presidenta Johnnego za 3-4razy tyle co U520 i w zasadzie mieć to
    samo radio tylko że z upragnioną homologacją.
    Antenka, w zupełności wystarczy Sirio AS100 nie kupuj hustlera czy
    wilsona, cena niewiele większa a antena dużo lepsza. Na allegro za 120zł
    z wysyłka i dużym magnesem można kupić, radyjko za 230zł z wysyłką
    przestrojone w tzw "zera" i za 350zl masz zestaw, który sprawdzi się w
    mieście i na trasie.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html