  • 11. Data: 2016-09-28 07:24:02
    Temat: Re: jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://a2mobile.pl/

  • 12. Data: 2016-09-28 07:47:43
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    on 2016-09-27, ToMasz supposed :

    > jest jeszcze takie coś:
    > Bonusy za rejestrację Bonus za rejestrację Twojego numeru. Szczegółowe
    > informacje na www.play.pl/rejestracja
    > mam to teraz WYŁĄCZONE. nieaktywne
    > o ile wiem, załączenie tej "promocji" skutkuje przyznaniem 500zł na wygadanie
    > na rok, i 10 giga na miesiac. ale nie włączyłem tego, więc nie wiem na pewno.

    Za rejestrację numeru dostajemy na start 100zł na konto promocyjne +
    maksymalnie 400zł za staż w sieci przyznawane w ciągu 7 dni. Pakiet
    złotówkowy jest ważny 30 dni, a nie rok.
    Dostajemy rok ważności konta.
    Dostajemy 10gb internetu ważne 30 dni.

  • 13. Data: 2016-09-28 08:08:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-27 o 23:15, ToMasz pisze:
    > o ile wiem, załączenie tej "promocji" skutkuje przyznaniem 500zł na
    > wygadanie na rok

    Na miesiąc, ale można przedłużać doładowaniem z bonusem oraz chyba
    pakietem 10 za 5.

    No i 500 tylko za odpowiedni staż, jak mniej, to 100-400.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2016-09-28 13:34:17
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 28.09.2016 o 08:08, Liwiusz pisze:

    > Na miesiąc, ale można przedłużać doładowaniem z bonusem oraz chyba
    > pakietem 10 za 5.
    >
    > No i 500 tylko za odpowiedni staż, jak mniej, to 100-400.

    a zakrętkami z coli?

  • 15. Data: 2016-09-28 13:48:57
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-09-28 o 13:34, ToMasz pisze:

    > a zakrętkami z coli?

    Być może. Nie testowałem, bo jestem w redbullu, gdzie zakrętki nie działają.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2016-09-28 18:27:37
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    ToMasz used his keyboard to write :

    > a zakrętkami z coli?

    Też.

  • 17. Data: 2016-09-28 19:43:22
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > https://a2mobile.pl/

    Nie wiedziałem, że taka sieć w ogóle istnieje!

    Ale bez ograniczeń w sieci można mieć za 3 zł/mc (5 zł / 50 dni) - w Playu.

    --
    Grzexs

  • 18. Data: 2016-09-28 20:05:06
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 28 września 2016 19:43:39 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:

    > Nie wiedziałem, że taka sieć w ogóle istnieje!
    >
    > Ale bez ograniczeń w sieci można mieć za 3 zł/mc (5 zł / 50 dni) - w Playu.

    Co tam kto woli. Każdy jakeś priorytety ma.
    Dla mnie bez ograniczeń w sieci to żaden argument.
    Tel mam po to by go używać a używając nie zastanawiam się w jakiej sieci jest osoba
    do ktorej dzwonie.
    Dodatkowo nieakceptowalne jest dla mnie wysyłanie jakiś sms(zresztą praktycznie wcale
    smsow nie wysyłam) aby jakieś pakiety aktywować itp.
    Wpisywanie kodow z nakrętek też mnie nie rajcuje.
    Nielimitowane rozmowy do wszystkich to na dzisiaj bez opisamych powyżej kombinacji
    kosztują na miesiąc tyle co flaszka marnej zwykłej wodki więc wg mnie powyżej opisane
    kombinacje są bez sensu.
    Ale to moje zdanie.

  • 19. Data: 2016-09-28 21:04:35
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-09-28 o 07:47, dizel pisze:

> [...]
    > maksymalnie 400zł za staż w sieci przyznawane w ciągu 7 dni. Pakiet
    > złotówkowy jest ważny 30 dni, a nie rok.

    te 10GB mam już od kilku miesięcy, nie znikło :)
    Dodatkowo promocyjnie za darmo przez rok co miesiąc dodaje 1GB. Się
    uzbierało kilkanaście giga :)

    --
    Irokez

  • 20. Data: 2016-09-29 10:41:13
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Irokez formulated the question :

    > te 10GB mam już od kilku miesięcy, nie znikło :)
    > Dodatkowo promocyjnie za darmo przez rok co miesiąc dodaje 1GB. Się uzbierało
    > kilkanaście giga :)

    Odkrycia tu żadnego nie zrobiłeś.
    Jeśli ktoś ma aktywowany rok internetu za darmo albo jakiś najtańszy
    pakiet w formie cyklicznej to te 10gb będą przedłużane w
    nieskończoność.