  • 21. Data: 2016-09-29 15:49:43
    Temat: Re: jakie taryfy prepaid z bezplatnymi w sieci
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:nsdrjb$7bf$1@node2.news.atman.pl...
    > 40zł, po za sieć 100% doładowania zostaje, Play Formuła 5zł co 50 dni
    > 365zł, po za sieć 100% doładowania zostaje, Orange Yes (ciekawy pakiet
    > 3zł/100min/7dni)
    >
    > znacie oferty z innych sieci

    rozmowa nadal do niczego nie prowadzi, powtórzę jeszcze raz
    chodziło o najtańsze oferty rozmów wewnątrz sieci jako bonusy po doładowaniu
    gdzie cała kaska nadal zostaje nam do wygadania lub z jakąś minimalną stratą
    ucieka

    play 3.33zł/mc, czyli 8 doładowań po 5zł co 50dni - 40zł rocznie

    orange 30zł/mc, ile dni tyle złotówek - 365zł rocznie

  • 22. Data: 2016-09-29 22:48:42
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 28.09.2016 o 20:05, Kris pisze:

    > Co tam kto woli. Każdy jakeś priorytety ma.
    > Dla mnie bez ograniczeń w sieci to żaden argument.
    > Tel mam po to by go używać a używając nie zastanawiam się w jakiej sieci jest osoba
    do ktorej dzwonie.
    > Dodatkowo nieakceptowalne jest dla mnie wysyłanie jakiś sms(zresztą praktycznie
    wcale smsow nie wysyłam) aby jakieś pakiety aktywować itp.
    > Wpisywanie kodow z nakrętek też mnie nie rajcuje.
    > Nielimitowane rozmowy do wszystkich to na dzisiaj bez opisamych powyżej kombinacji
    kosztują na miesiąc tyle co flaszka marnej zwykłej wodki więc wg mnie powyżej opisane
    kombinacje są bez sensu.
    > Ale to moje zdanie.

    a ja parę (naście lat temu) płaciłem za stacjonarny, komórkowy,
    internet, telewizje.... teraz internet mam za parę zł, telefon 5, tv
    brak a dzieciom papierowe bajki czytam. dwie dychy mieć a niemieć....
    razy parę usług razy 12 miesiecy w roku daje naprawdę dużą sumę.

    ToMasz

    PS lwia większość oszczędności dzięki informacjom z tej grupy :)

  • 23. Data: 2016-10-02 00:22:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ToMasz" nsjumv$102$...@d...me

> [...]
    > tv brak a dzieciom papierowe bajki czytam. dwie dychy mieć a niemieć.... razy parę
    usług razy 12 miesiecy w roku daje naprawdę

    Podliczę siebie:

    - Kilka numerów VoIP -- od lat zero + czas na testowanie itp.
    - Kilkanaście numerów komórkowych -- od lat zero + smartfony + czas na wizytacje
    salonowe, rejestracje itp.
    - TV -- jedynie antena na balkonie i dongielek na USB, ale nie korzystam zbyt
    często, bo brak mi czasu
    - Net -- zero + routerki itp. sprzęt

    > PS lwia większość oszczędności dzięki informacjom z tej grupy :)

    U mnie podobnie. :)

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,

  • 24. Data: 2016-10-02 00:24:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" nsj65u$9ji$...@n...news.atman.pl

    > chodziło o najtańsze oferty rozmów wewnątrz sieci jako bonusy po doładowaniu
    > gdzie cała kaska nadal zostaje nam do wygadania lub z jakąś minimalną stratą ucieka

    IMO do lutego wszystko można mieć za free -- w ramach rejestracyjnych bonusów.