  • 21. Data: 2010-10-06 17:37:06
    Temat: Re: jakość LPG
    Od: JaromirD <r...@q...pl>

    komar wrote:

    > "Liquefied Petroleum Gas" gdzie tu masz cokolwiek o mieszaninie dwóch
    > gazów?

    W nazwie nic, ale to nie znaczy, że nie jest to mieszanina.

  • 22. Data: 2010-10-06 19:14:53
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "kkk" napisał
    > Każdy dystrybutor odbija inaczej. Różnice to czasami (u mnie) nawet do
    > 5 litrów - w skrajnych przypadkach i z obserwacji oraz moich wyliczeń
    > wychodzi, że żadnego oszustwa nie ma, dystans proporcjonalny do
    > zatankowanej ilości.

    Nie każdy dystrybutor tylko Twój wielozawór ma różne warunki np. pochylenie
    samochodu. U mnie też te różnice występują tylko 10 x mniejsze. Przejechane
    na tej butli mam już 160kkm i wierz mi, że miałem okazję to sprawdzić.
    Oczywiście przebieg jest zawsze w miarę porównywalny ok. 500 km w trasie.
    Jak mi zatankowali 43 l to też przebieg na tym tankowaniu był ok. 500 km.

    pozdr
    lublex

  • 23. Data: 2010-10-06 20:21:42
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 05-10-2010 o 12:57:57 Mav2007 <k...@n...gazeta.pl>
    napisał(a):

    > A to jest bardziej związane z ustawieniem ciśnienia odbijania dla danego
    > dystrybutora.

    Dystrybutor nie odbija tylko zawór w butli.
    Moment odbicie zaworu w butli jest uzależniony min od ciśnienia.