  • 21. Data: 2017-06-23 13:20:35
    Temat: Re: jedna bateria Typu Baby ma pojemnosc 8000 mAh, to ile maja pojemnosci
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 13:10, Akarm pisze:

    > No, to już pozostawiam do uznania nieuków piszących o tysiącach
    > miliamperogodzin.

    Co Ci się nie podoba w 3000mAh?
    3000km zawsze zapiszesz jako 3Mm?
    3000zł zawsze zapiszesz jako 3kzł?
    Na czym polega wyższość 3kmAh nad 3Ah?

    > Domyślam się, że zabrakło leków...

    Raczej literek.
    P.G.

  • 22. Data: 2017-06-23 13:35:45
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 13:20, Piotr Gałka pisze:

    > Co Ci się nie podoba w 3000mAh?

    Debilizm/nieuctwo piszącego.

    > 3000km zawsze zapiszesz jako 3Mm?

    Nie. Przez analogię powinieneś zapytać dlaczego uważam (bo tak uważam!),
    że nie powinno się zapisać jako 3000000000 mm.

    > 3000zł zawsze zapiszesz jako 3kzł?

    Kolejny przykład od czapy.
    Na pewno nie zapiszę jako 300000gr.

    > Na czym polega wyższość 3kmAh nad 3Ah?

    To nie do mnie pytanie. To do tych wszystkich matołów, które piszą o
    tysiącach miliamperogodzin, a które to głąby nie widzą niczego
    niewłaściwego w takim idiotyzmie.

    Nic na tę przypadłość nie poradzę.
    Podobnie jak na nieuctwo.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 23. Data: 2017-06-23 14:57:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Debilizm/nieuctwo piszącego.

    >Nie. Przez analogię powinieneś zapytać dlaczego uważam (bo tak
    >uważam!), że nie powinno się zapisać jako 3000000000 mm.

    a 3000mm mozna ? 2500 mm ? A 2150mm ?

    J.

  • 24. Data: 2017-06-23 15:00:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2017-06-23 o 12:20, J.F. pisze:

    >Nie wykazałeś się wiedzą (ale eufemizm mi wyszedł!) z zakresu szkoły
    >podstawowej.
    >Jednostka podstawowo to g.

    Jednostka podstawowa to kg.
    Tako stoi we wszystkich papierach, z moca urzedowa, i nie tobie
    kmiotku to zmieniac :-)

    J.

  • 25. Data: 2017-06-23 15:21:01
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2017-06-23 o 14:57, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > a 3000mm mozna ? 2500 mm ? A 2150mm ?

    Czasem można, czasem nie. Pamiętam jak na laboratoriach często były
    niezaliczane sprawozdania jak ktoś napisał zbyt dokładnie wynik (nie
    żeby to tak było, ale jakbyś miał 5% bocznik i 6-cyfrowy woltomierz).
    To samo z użytymi jednostkami.
    Jak miałbyś dalmierz ultradźwiękowy to te 2150mm jeszcze byłoby pewnie
    OK, ale 2155mm to już nie bardzo. A z taśmą czy laserowym jak
    najbardziej OK.

    Pozdrawiam

    DD

  • 26. Data: 2017-06-23 15:35:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Jednostka podstawowa to kg.
    > Tako stoi we wszystkich papierach, z moca urzedowa, i nie tobie
    > kmiotku to zmieniac :-)

    Ale w szkole podstawowej faktycznie mogli mówić, że g. Wiedza na
    temat jednostek podstawowych to już mogło być liceum.

    --
    Jarek

  • 27. Data: 2017-06-23 15:42:09
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 15:00, J.F. pisze:

    > Jednostka podstawowa to kg.
    > Tako stoi we wszystkich papierach, z moca urzedowa, i nie tobie kmiotku
    > to zmieniac :-)

    Tak jest, tysiąc gramów jest jednostką miary w SI ale nie w CGS.;p
    ^^^^^^
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 28. Data: 2017-06-23 15:52:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Tak jest, tysiąc gramów jest jednostką miary w SI ale nie w CGS.;p

    Uwazasz, ze CGS lepszy ?
    Zamienil stryjek ... :-)

    J.

  • 29. Data: 2017-06-23 15:55:37
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Uwazasz, ze CGS lepszy ?
    > Zamienil stryjek ... :-)

    Ciekawe czy w szkole powiedzieli od czego pochodzi ta literka "C".

    --
    Jarek

  • 30. Data: 2017-06-23 17:08:52
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 22.06.2017 o 23:25, Akarm pisze:

    > A może krócej - 3kmAh oraz 45kmAh?

    Kilometroamperogodziny? To jest jednostka czego?

    Jakub Rakus