  • 11. Data: 2017-06-22 23:25:10
    Temat: Re: jedna bateria Typu Baby ma pojemnosc 8000 mAh, to ile maja pojemnosci
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-06-22 o 20:05, Irokez pisze:

    > Bateria do wiertarko-wkrętarki składająca się 15 połączonych szeregowo
    > ogniw 1,2V/3000mAh ma nadal 3000mAh a nie 45Ah, tyle co akumulator w aucie.

    Wydaje mi się, że konsekwentnie powinieneś napisać 45000mAh. A może
    krócej - 3kmAh oraz 45kmAh?
    Skąd się to bierze? Nóż sam się w kieszeni otwiera, kiedy czyta się
    wypowiedzi takich, pożal się Boże, "fachowców".
    Gdzie oni do szkoły chodzili?
    Źle się wyraziłem, chyba raczej nie chodzili... :/

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 12. Data: 2017-06-23 08:54:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Cezar,

    Thursday, June 22, 2017, 7:34:32 PM, you wrote:

    > Ta, liczona w Ah, mAh nie ale jak zmierzysz w WAh to już tak.

    Cóż to za jednostkę sobie zmyśliłeś?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2017-06-23 11:48:53
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-06-22 o 23:25, Akarm pisze:

> [...]
    > wypowiedzi takich, pożal się Boże, "fachowców".
    > Gdzie oni do szkoły chodzili?
    > Źle się wyraziłem, chyba raczej nie chodzili... :/

    Może jednak Ty się wróć do szkoły i naucz co znaczą przedrostki
    jednostek typu
    k,m itd i po co się je stosuje.
    Bo to co napisałeś to jak na razie bełkot gmibazy.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 14. Data: 2017-06-23 11:53:49
    Od: Cezar <c...@t...pl.invalid>

    On 23/06/2017 07:54, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Cóż to za jednostkę sobie zmyśliłeś?

    poprawilem sie jeszcze wczoraj :-)

  • 15. Data: 2017-06-23 12:11:38
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 11:48, Janusz pisze:

    > Może jednak Ty się wróć do szkoły i naucz co znaczą przedrostki
    > jednostek typu
    > k,m itd i po co się je stosuje.
    > Bo to co napisałeś to jak na razie bełkot gmibazy.

    Ja, w przeciwieństwie do niektórych tu piszących, wiem co to i kiedy się
    stosuje k,m itd.
    Jeśli nie jesteś nieukiem, to bez problemu wskażesz mi coś na poparcie
    twojego stwierdzenia o moim bełkocie gimbazy.
    W przeciwnym wypadku udowodnisz tylko swój niedorozwój umysłowy.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 16. Data: 2017-06-23 12:20:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Akarm" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Ja, w przeciwieństwie do niektórych tu piszących, wiem co to i kiedy
    >się stosuje k,m itd.

    Eeee tam, skoro jednostka podstawowa jest kg, to konsekwentnie powinno
    sie pisac
    kkg, mkg, Mkg, ukg ... :-P

    J.

  • 17. Data: 2017-06-23 12:48:46
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 12:20, J.F. pisze:
> [...]
    .pl...

    > Eeee tam, skoro jednostka podstawowa jest kg, to konsekwentnie powinno

    Nie wykazałeś się wiedzą (ale eufemizm mi wyszedł!) z zakresu szkoły
    podstawowej.
    Jednostka podstawowo to g.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 18. Data: 2017-06-23 12:56:07
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 12:11, Akarm pisze:

    > Ja, w przeciwieństwie do niektórych tu piszących, wiem co to i kiedy się
    > stosuje k,m itd.

    Skoro wiesz to zapytam:
    Czy kolejność znoszących się przedrostków jest jakoś ustalona - czy
    można zamiast km użyć mk?
    Czy tylko znoszące pary są stosowane, czy można np. mM = 1E3 użyć?
    Czy tylko pary są dopuszczalne, czy można więcej mmM = 1, mmG = 1E3?
    Czy Twoje 3kmAh nie lepiej byłoby zapisać jako 3GpkMMpAh?

    Ale nawet jak tylko znoszące się pary są dopuszczalne już się cieszę na
    stosowanie: km, mk, M?, ?M, Gn, nG, Tp, pT, Pf, fP, Ea, aE, Zz, zZ, Yy, yY.
    P.G.

  • 19. Data: 2017-06-23 13:10:25
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 12:56, Piotr Gałka pisze:

    > Skoro wiesz to zapytam:
    > Czy kolejność znoszących się przedrostków jest jakoś ustalona - czy
    > można zamiast km użyć mk?

    Nie można. Zmartwiłeś się mocno, czy tylko trochę?

    > Czy tylko znoszące pary są stosowane, czy można np. mM = 1E3 użyć?
    > Czy tylko pary są dopuszczalne, czy można więcej mmM = 1, mmG = 1E3?
    > Czy Twoje 3kmAh nie lepiej byłoby zapisać jako 3GpkMMpAh?

    No, to już pozostawiam do uznania nieuków piszących o tysiącach
    miliamperogodzin.

    > Ale nawet jak tylko znoszące się pary są dopuszczalne już się cieszę na
    > stosowanie: km, mk, M?, ?M, Gn, nG, Tp, pT, Pf, fP, Ea, aE, Zz, zZ, Yy, yY.
    > P.G.

    Domyślam się, że zabrakło leków...
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 20. Data: 2017-06-23 13:11:27
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-06-23 o 12:48, Akarm pisze:
    .pl...

    > Nie wykazałeś się wiedzą (ale eufemizm mi wyszedł!) z zakresu szkoły
    > podstawowej.
    > Jednostka podstawowo to g.

    Wyraźnie nie łapiesz.
    Przyjęcie kg jako jednostki podstawowej jest naturalną konsekwencją
    przyjęcia przez Ciebie mAh jako jednostki podstawowej.
    P.G.