  • 11. Data: 2020-02-25 15:11:52
    Temat: Re: już można legalnie rozjeżdżać przechodniów na chodnikach
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-02-25 o 12:59 GMT, Budzik napisał:
    > Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Nakreciła film.

    Nakręcił. Przy czym wartość tego filmu przed sądem może być dyskusyjna
    - co zdaje się potwierdziły służby po przyjeździe na miejsce.

    > Po co eskalować sytuacje?

    Raczej chodziło o to by upewnić się, że sytuację naocznie zaobserwuje i
    odnotuje mundurowy/a.

    > Twierdzisz ze jak ktos idac ulicą zaklnie "ty chu..." to masz prawo
    > go zatrzymywac?

    Sytuacja nie do końca porównywalna: w przypadku o którym wspominasz,
    czyn ustaje niemal natychmiast, więc przydybanie delikwenta do przyjazdu
    służb nie pozwoliłoby nikomu potwierdzić co miało miejsce.

    Ja to się bardziej dziwię, że mu się w ogóle chciało z babą tak szarpać
    - mogę się tylko domyślać, że to już jakiś przejaw desperacji.

    Mateusz

  • 12. Data: 2020-02-25 15:33:06
    Od: j...@j...org

    On Tuesday, February 25, 2020 at 10:57:13 PM UTC+9, yabba wrote:

    > Trudno być potrąconym przez zaparkowane auta. Z opisu jego zachowań
    > wynika, że wchodzi specjalnie pod wyjeżdżające/cofające samochody.

    ...których wg. prawa tam nie powinno być, a państwowe służby poinformowane o tym
    fakcie zlewają to cieplejszym czy zimniejszym moczem.

    Gdzieś był filmik, w którym jakiś baran przejechał autem przez stację metra. Może
    należałoby wszystkim tam obecnym pasażerom wlepić mandaty? (A obowiązkowo
    architektowi).

  • 13. Data: 2020-02-25 15:42:32
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 25 lutego 2020 07:00:04 UTC-6 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Nakreciła film. Po co eskalować sytuacje?
    > Twierdzisz ze jak ktos idac ulicą zaklnie "ty chu..." to masz prawo go
    > zatrzymywac?

    Bo moze ten ktos juz kiedys cos nagral, wyslal i nie wykryto sprawcy?
    To tym razem postaral sie lepiej.

    I w moich oczach on nie eskalowal, ma prawo stac na chodniku gdzie mu sie podoba.
    To nie byl chodnik z miejscem do parkowania.
    To babka na niego najechala. Nawet jesli sie przyjmie ze on eskalowal to ona
    eskalowala bardziej.

    Jak ci ktos przez salon pojedzie to tez sie odsuniesz zeby nie eskalowac?

    Co bysmy o sytuacji nie pisal se tutaj to sad pokazal jak dziala. Tam nie ma
    sprawiedliwosci i madrosci czy jakiegos pozycia spolecznego.
    Jest egzekucja przepisow.

    A policja nie ma pomagac tylko dokumentuje tych co przepisy lamia. Iw wali czy lamia
    bo przepis glupi czy dlatego ze tego wymaga sytuacja. Zamiast jednego maja dwu do
    statystyk.

    A tu grupa sie bedzie pienic a w rzeczywiscosci nic sie nie zmieni.

    BTW. Ta sprawa to jakas stara jest? Pamietam dobre 2-3 lata temu filmik ogladalem o
    takim czyms...

  • 14. Data: 2020-02-25 15:52:11
    Od: robot <a...@o...pl>

    Ojojoj.
    Znowu coś się źle dzieje dla kręgli?
    Biedne kręgle biedne.
    Już co piąty post na grupie to post o kręglach.
    Moda jakaś?

  • 15. Data: 2020-02-25 16:39:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 25 Feb 2020 12:58:34 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Tue, 25 Feb 2020 12:40:47 +0100, w
    > <1...@4...net>, Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    > Za wykroczenia?

    A dlaczego nie? Jak ci ktoś chce zakosić jakiś drobiazg ze sklepu to nie
    możesz go zatrzymać bo bekniesz za uniemożliwianie mu skorzystania z
    wyjścia i z chodnika (by nomen omen dać chodu)?
    Jak ktoś wsiada po pijaku do samochodu i zabierzesz mu kluczyk to też
    bekniesz za uniemożliwianie?
    Ostatnio był w telewizorze filmik jak to obsługa stacji benzynowej
    uniemożliwiała odjazd bez zapłaty. I co, mają dostać za swoje bo
    uniemożliwiali? A można argumentować że się nagrywało i wystarczyło dać
    znać policji...
    IMO facet ma szansę gdy się odwoła.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2020-02-25 16:52:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba ...@...pl ...

    > Trudno być potrąconym przez zaparkowane auta. Z opisu jego zachowań
    > wynika, że wchodzi specjalnie pod wyjeżdżające/cofające samochody.

    Dokładnie tak sam odczytałem te sytuacje.
    Gośc chciał sie pokłócic i mu sie udało.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 18. Data: 2020-02-25 16:52:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > Bo moze ten ktos juz kiedys cos nagral, wyslal i nie wykryto
    > sprawcy? To tym razem postaral sie lepiej.

    A co mu tak zalezy?

> [...]
    > mu sie podoba. To nie byl chodnik z miejscem do parkowania.
    > To babka na niego najechala. Nawet jesli sie przyjmie ze on

    Ba, mogł sie nawet połozyc na tym chodniku a potem mowic ze tylko sobie
    lezał... DAj spokoj, takie bajki to dla dzieci...

    > Jak ci ktos przez salon pojedzie to tez sie odsuniesz zeby nie
    > eskalowac?

    Jak ktos przejedzie przez moj salon to ma flache! Za wyobraznie!

    > Co bysmy o sytuacji nie pisal se tutaj to sad pokazal jak dziala.
    > Tam nie ma sprawiedliwosci i madrosci czy jakiegos pozycia
    > spolecznego. Jest egzekucja przepisow.

    IMO podszedł do sprawy wyjatkowo zyciowo.

    > A policja nie ma pomagac tylko dokumentuje tych co przepisy lamia.
    > Iw wali czy lamia bo przepis glupi czy dlatego ze tego wymaga
    > sytuacja. Zamiast jednego maja dwu do statystyk.

    Ja uwazam, ze jednak ma przede wszystkim pomagac a nie bezmyslnei i
    literalnie stosowac kazdy przepis. Jeżeli uwazasz inaczej to po kazdym
    przeklenstwie wyslij na komende samopoddanie sie karze i zapłac mandat.

    > A tu grupa sie bedzie pienic a w rzeczywiscosci nic sie nie zmieni.
    >
    > BTW. Ta sprawa to jakas stara jest? Pamietam dobre 2-3 lata temu
> [...]

    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,
    ale zapomina o jej wieku." Anthony Eden

  • 17. Data: 2020-02-25 16:52:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@x...invalid ...

    > Ja to się bardziej dziwię, że mu się w ogóle chciało z babą tak szarpać
    > - mogę się tylko domyślać, że to już jakiś przejaw desperacji.

    Ja mysle ze to raczej taki charakter - mało to takich ludzi...
    Ja rozumiem ze sa miejsca do parkowania etc i nei znam miejsca ale czy
    naprawde tak mu tam te samochody przeszkadzały?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 19. Data: 2020-02-25 16:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > nie możesz go zatrzymać bo bekniesz za uniemożliwianie mu
    > skorzystania z wyjścia i z chodnika (by nomen omen dać chodu)?

    Sam jestem ciekaw...

    > Jak ktoś wsiada po pijaku do samochodu i zabierzesz mu kluczyk to
    > też bekniesz za uniemożliwianie?

    A jezdzenie po pijaku to wykroczenie?

> [...]
    > uniemożliwiała odjazd bez zapłaty. I co, mają dostać za swoje bo
    > uniemożliwiali? A można argumentować że się nagrywało i wystarczyło

    A kradziez paliwa to wykroczenie?

    > IMO facet ma szansę gdy się odwoła.

    IMO przedstawiasz mało konsekwentna linie obrony...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 20. Data: 2020-02-25 17:06:09
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, February 26, 2020 at 12:59:59 AM UTC+9, Budzik wrote:
    > Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Sam jestem ciekaw...

    > A jezdzenie po pijaku to wykroczenie?

    > A kradziez paliwa to wykroczenie?

    A rozjeżdżanie człowieka na chodniku w miejscu, gdzie nie mają prawa pojawić się
    samochody to...?