  • 21. Data: 2016-02-05 18:22:33
    Temat: Re: kalibracja tv
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    news:56b464e2$0$22836$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości grup
    >
    > Krewniak, ale daleki. Nie nazywajmy samochodu bryczka, czy samolotu

    A jednak...

    > dylizansem :-)

    Kłopot? Qnia doczepić, jakiś mały samolocik pojedzie, mamy dyliżans. Że tym
    razem jedzie, nie leci? Cóż, nie wymagajmy wszystkiego.

    > Mniejsza o technologie - manipulator to nie zwierzatko, nie wolno tak
    > nazywac :-)
    >
    > Manipulator tez zreszta obce slowo :-)

    Powiedz to w Hiszpanii :))
    Mysz... ja tam się myszy nie boję. Potrafię nawet do ręki wziąć, mimo, że
    gryzie. Z biura w pracy kiedyś wynosiłem myszę w rece, kąsnęła mnie nie
    znacznie, dla cukrzyków do pomiaru cukru akurat, bo nie zabolało, a kropelka
    się pokazała, teraz szybko glukometr... Myszkę wypuściłem przy okolicznej
    mini-knajpce :)
    Uwaga, piszczy! :)

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.