  • 171. Data: 2016-10-25 18:38:25
    Temat: Re: kara za spóźniony przegląd
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24-10-2016 o 20:16, J.F. pisze:

    > -coraz mniej opcji zostaje,
    > -glosowanie na "czwarta noge", to glosowanie na PIS. Taka ordynacja -
    > promuje silne partie,
    > -zakladajac ze PO sie odrodzi/sfuzjuje i bedzie liczaca sila ... co
    > powiesz, jak pani Bublewicz znow wejdzie ? :-)

    Wiesz, u mnie w mieście kretyn firmowany przez PO robi z całego centrum
    strefę 30, pasy jezdni masowo maluje na czerwono i są ulice, na których
    jest 1 pas dla samochodów, za to dwa dla rowerów.
    Samochody stoją w korku, a rowerów przejeżdża kilka dziennie (zimą
    będzie 0).

    Więc Bublewiczowa przy nim to małe miki.
    A co gorsza, sam głosowałem na tego debila.

  • 172. Data: 2016-10-25 18:51:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Cavallino"

> [...]

    będzie 0).

    Więc Bublewiczowa przy nim to małe miki.
    A co gorsza, sam głosowałem na tego debila.
    ---
    A widzisz, głosowałeś na człowieka zamiast na sprawy

  • 173. Data: 2016-10-25 20:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > A co gorsza, sam głosowałem na tego debila.
    > ---
    > A widzisz, głosowałeś na człowieka zamiast na sprawy

    Znów czytanie ze zrozumieniem sie kłania.
    Cavallino nie napisał, dlaczego głosował na tego cżłowieka, być moze
    własnie dlatego, ze obiecał załatwić pewne sprawy a teraz jest kłopot bo
    nie dotrzymał obietnic.

    Natomiast w samym akcie głosowania nie ma mozliwości głosowania na sprawy -
    trzeba zakreslic człowieka. Inaczej sie nie da.

  • 174. Data: 2016-10-25 20:24:59
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 25-10-2016 o 20:00, Budzik pisze:
> [...]
    > Cavallino nie napisał, dlaczego głosował na tego cżłowieka, być moze
    > własnie dlatego, ze obiecał załatwić pewne sprawy a teraz jest kłopot bo

    Części dotrzymał - nie kłania się pisowi i czarnym, jak poprzedni
    prezydent, a to był powód mojego wyboru.
    Ale z resztą przegina ostro, aż takiej jazdy się nie spodziewałem.

  • 175. Data: 2016-10-26 00:31:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > ---
    > A widzisz, głosowałeś na człowieka zamiast na sprawy

    Znów czytanie ze zrozumieniem sie kłania.
    Bo za tępy jesteś by zrozumieć

    Cavallino nie napisał, dlaczego głosował na tego cżłowieka, być moze
    własnie dlatego, ze obiecał załatwić pewne sprawy a teraz jest kłopot bo
    nie dotrzymał obietnic.
    ---
    Nonsens, nic nie było o dotrzymywaniu obietnic czyli zapewne Cavalino tylko
    obietnice ogarnął a człowiek wykroczył poza nie.

    Natomiast w samym akcie głosowania nie ma mozliwości głosowania na sprawy -
    trzeba zakreslic człowieka. Inaczej sie nie da.
    ---
    To mówię, że zagłosował na człowieka a nie na sprawy. Ale Ty tępy jesteś.

  • 176. Data: 2016-10-26 00:34:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Cavallino"

> [...]

    prezydent, a to był powód mojego wyboru.
    Ale z resztą przegina ostro, aż takiej jazdy się nie spodziewałem.
    No i właśnie, dokładnie tak, jak myślałem: Cavalino ogarnął tylko obietnice,
    które obdarowany jego głosem zasadniczo spełnił, ale już Cavalino do głowy
    nie przyszło, że oprócz obietnic jeszcze tyle innego można zrobić.

    Mówiłem Ci Budzik, że jesteś za tępy by zrozumieć co się dzieje.

  • 177. Data: 2016-10-26 00:51:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "re"

> [...]

    nie przyszło, że oprócz obietnic jeszcze tyle innego można zrobić.

    Mówiłem Ci Budzik, że jesteś za tępy by zrozumieć co się dzieje.
    Oczywiście miał być uśmieszek :-)

  • 178. Data: 2016-10-26 20:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > ---
    > To mówię, że zagłosował na człowieka a nie na sprawy. Ale Ty tępy

    Zarzuciłes ze głosował na człowieka, a powinien na sprawy.
    A na sprawy sie nie da, trzeba na człowieka.

    P.s. Inwektywami nic nie zyskasz...

  • 179. Data: 2016-10-26 23:22:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > jesteś.

    Zarzuciłes ze głosował na człowieka, a powinien na sprawy.
    A na sprawy sie nie da, trzeba na człowieka.
    A czy ja piszę, że się da ? Piszę tylko, że ten system taki jest. Cavalino w
    dobrej wierze poszedł na wybory, wybrał człowieka którego chciał. A jednak
    nie jest zadowolony.

    P.s. Inwektywami nic nie zyskasz...
    ---
    Jesteś tępy

  • 180. Data: 2016-10-27 14:27:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 22 Oct 2016 13:52:26 +0200, Poldek <p...@i...eu>
    wrote:
    > Czyli dopiero wtedy, gdy już jest za późno?

    No właśnie, nie rizumiesz tego, bo Jesteś wychowany w paradygmacie
    kary a nie nagradzania.

    --
    Marek