  • 181. Data: 2016-10-28 12:20:23
    Temat: Re: kara za spóźniony przegląd
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Cavallino,

    [...]

    > Wybór chyba prosty - żadna z tych opcji

    Dzięki takiemu myśleniu mamy dziś rządy PiSu...

    > w pierwszej turze. ;-)

    Nie ma drugiej tury do sejmu.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 182. Data: 2016-10-28 13:28:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello Cavallino,
    >Monday, October 24, 2016, 5:55:50 PM, you wrote:
    [...]
    >Dzięki takiemu myśleniu mamy dziś rządy PiSu...

    Ale tez dzieki rzadom Platformy - jakby dobrze rzadzili, to by ludzie
    nadal na nich glosowali :-P

    Troche dzieki ordynacji i dzisiejszej opozycji - jakby sie lepiej
    dogadali, to by PiS nie zdobyl tak duzo miejsc.

    I troche dzieki Millerowi i Ogorkowi - jakby nie odstawiali szopki
    przy prezydenckich, to pewnie by PiS szukal dzis koalicjanta ...

    J.

  • 183. Data: 2016-10-28 16:57:51
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    > Hello Cavallino,
    >
    > Monday, October 24, 2016, 5:55:50 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Dzięki takiemu myśleniu mamy dziś rządy PiSu...

    Nie, tylko dzięki temu, że debilstwo gromadnie zagłosowało na PIS.
    A że procent debilstwa w narodzie rośnie, wraz z odpływem co bardziej
    kumatych i młodszych na saksy, to efekt jest taki, że debilizm się panoszy.
    I dotyczy to nie tylko wyborów, coraz częściej w Poznaniu są korki
    mniejsze na nitce na której wydarzył się wypadek, niż na przeciwnej (bo
    debile muszą się ponapawać widokami)

    Społeczeństwo durnieje ekspresowo, więc nie wybierze mądrzejszych od
    siebie na przedstawicieli, woli być oszukane przez tych bardziej cynicznych.

    > Nie ma drugiej tury do sejmu.

    Wiem, ale to nie jedyne wybory które miałem na myśli.
    Ja nie z tych co będą głosowali na kogoś tylko dlatego, że może wygrać PIS.
    Było nie ruszać przepisów drogowych, ze zmianą na bublewiczowe i nie
    hodować fotoradarów - po tej akcji PO jest u mnie skreślona i tyle.

  • 184. Data: 2016-10-28 17:00:12
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-10-2016 o 13:28, J.F. pisze:
> [...]
    > Hello Cavallino,
    > [...]
    >
    > Ale tez dzieki rzadom Platformy - jakby dobrze rzadzili, to by ludzie

    Wiesz, w porównaniu do PIS to rządzili wybornie.
    Tylko gorzej to sprzedawali.

    Owszem - wpadki były, wielu za skórę zaleźli - mnie też.
    Ale to małe miki przy tym co mamy dzisiaj.

    > I troche dzieki Millerowi i Ogorkowi - jakby nie odstawiali szopki przy
    > prezydenckich, to pewnie by PiS szukal dzis koalicjanta ...

    A to pewno.
    Tak to jest gdy się daje władzę staruchom bez krzty inteligencji i
    pomyślunku, za to z dużym przekonaniem o swoim wodzowskim talencie.

  • 185. Data: 2016-10-28 18:11:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 28-10-2016 o 13:28, J.F. pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    > [...]

    >Wiesz, w porównaniu do PIS to rządzili wybornie.
    >Tylko gorzej to sprzedawali.

    Sprzedawac faktycznie nie umieli. Ale moze mieli tak duzo za uszami,
    ze juz nie odwazyli sie prostowac, tylko cieszyli, ze tak malo wyszlo
    na jaw :-)

    >Owszem - wpadki były, wielu za skórę zaleźli - mnie też.
    >Ale to małe miki przy tym co mamy dzisiaj.

    Wiesz ... w zasadzie to te dotychczasowe rzady mnie nie dotknely. Bo
    co mi tam jakies wojny na gorze :-)

    Ale bardzo jestem ciekaw, co oni kombinuja, ze im tak zalezy na
    sparalizowaniu TK.
    Bo reszta ... no coz, ciekaw jestem co z tego wyniknie, bo mimo glupot
    ... jestes pewien, ze to az tak duzo gorzej niz bylo za poprzednikow ?

    >A to pewno.
    >Tak to jest gdy się daje władzę staruchom bez krzty inteligencji i
    >pomyślunku, za to z dużym przekonaniem o swoim wodzowskim talencie.

    Wczesniej mieli tam mlodego zdolnego, ale okazal sie jednak niezdolny.
    No i przeciez znow postawili na mlodą zdolną :-)

    IMO - to ta SLD stracila racje bytu. Aczkolwiek - akurat chyba dobre 3
    lata, aby odnalezc swoje miejsce na scenie politycznej.
    Jak sie nie rusza ambitnie - to bedzie sztandar wyprowadzic poraz
    drugi.

    J.

  • 186. Data: 2016-10-28 18:49:26
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-10-2016 o 18:11, J.F. pisze:

    > Wiesz ... w zasadzie to te dotychczasowe rzady mnie nie dotknely. Bo co
    > mi tam jakies wojny na gorze :-)
    >
    > Ale bardzo jestem ciekaw, co oni kombinuja, ze im tak zalezy na
    > sparalizowaniu TK.

    Uchwalą sobie co chcą, np. nakładki na konstytucję bez posiadania
    większości konstytucyjnej.
    Albo zmianę kadencji na 20 lat, tak żeby zdążyli przerobić Polskę na
    podobieństwo Białorusi.

    > Bo reszta ... no coz, ciekaw jestem co z tego wyniknie, bo mimo glupot
    > .... jestes pewien, ze to az tak duzo gorzej niz bylo za poprzednikow ?

    Oczywiście.
    Po raz n-ty piszę, że gospodarka to nie wszystko.

    A cała reszta przypomina mi połączenie średniowiecza z głęboką komuną i
    wyjątkowo mi się nie podoba.
    Czyli w wolnej Polsce gorzej jeszcze nie było.
    Nawet rząd osobliwości Olszewskiego udało się szybko udupić, a na tych
    cymbałów nie będzie bata, zwłaszcza jak zawłaszczą na bezczela TK.

    > Wczesniej mieli tam mlodego zdolnego, ale okazal sie jednak niezdolny.

    Trzeba było sztandar wyprowadzić i skrzyknąć się pod innym.
    Również przywództwem - i to zapewne ich najbardziej bolało.

    > No i przeciez znow postawili na mlodą zdolną :-)
    >
    > IMO - to ta SLD stracila racje bytu.

    Też tak uważam.

    >Aczkolwiek - akurat chyba dobre

    No nie wiem, jeśli nic w zamian, to niekoniecznie.
    Panoszący się ciemnogród bez żadnej lewicy, to chyba najgorszy z moich
    koszmarów.

    > Jak sie nie rusza ambitnie - to bedzie sztandar wyprowadzic poraz drugi.

    Ale jaja - dokładnie to samo napisałem przed chwilą powyżej. ;-)

  • 187. Data: 2016-10-28 19:16:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Też tak uważam.

    >No nie wiem, jeśli nic w zamian, to niekoniecznie.
    >Panoszący się ciemnogród bez żadnej lewicy, to chyba najgorszy z
    >moich koszmarów.

    Ale wlasnie o to chodzi, ze maja szanse zaistniec jako alternatywa dla
    "ciemnogrodu".

    Ale jak d* nie ... to przyjdzie partyjke zlikwidowac.

    J.

  • 188. Data: 2016-10-28 21:54:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie obraz sie bo nie jest moim celem obrazanie. Rozumujesz jak idiota ktoremu za
    pomoca publikatorow cos wmowiono. Rozmontowywany jest system konstytucyjny. W Anglii
    nie ma konstytucji. I jakos angole masowo nie spierdalaja za granice, finansowo maja
    sie calkiem dobrze i kochaja krolowa. Byt ksztaltuje swiadomosc a nie pierdolenie o
    nic nie gwarantujecej zwyklym ludziom konstytucji. Bo co moze gwarantowac konstytucja
    w Korei tej od Kimow? Co gwarantuje Chinczykom ich konstytucja? Chyba to ze w
    panstwie socjalistycznym nie ma gwarantowanego wszystkim socjalu, opieki zdrowotnej,
    rent i emerytur itp. A w innym egzotycznym panstwie bez konstytucji slonie ktore
    pracowaly maja gwarantowana od panstwa emeryture i jak wejda w wiek emerytalny to nie
    sa przerabiane na zarcie dla psow. Rowniez w tym panstwie wlasnosc ziemi jest
    trojwymiarowa i siega do srodka Ziemi. Co pod ziemia to wlasciciela ziemi. A w Polsce
    jest konstytucja i wlasnosc ziemi jest dwu wymiarowa + trzeci wymiar na wielkosc tego
    metalowego w szpadlu. Czytalem kiedys konstytucje III Rzeszy. Rownosc, braterstwo i
    milosc laly sie z niej strumieniem. Konstytucja, demokracja, bog, honor, ojczyzna to
    slowa klucze majace na celu mozliwosc bezkarnego wyslania miesa armatniego zeby
    ginelo za rzadzacych. W historii swiata do wladzy nigdy nie rwali sie ludzie uczciwi
    i wrazliwi na krzywde innych. Zawsze to byly najwieksze skurwysyny w okolicy. I w XXI
    wieku pomimo ze niektorzy co rzadza maja jakies wyksztalcenie, potrafia czasami mowic
    w innym jezyku to dalej sa tymi najwiekszymi skurwysynami w okolicy bez wzgledu czy
    jest jakas konstytucja i trybunal majacy ja chronic czy go nie ma.

  • 189. Data: 2016-10-28 22:18:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie obraz sie bo nie jest moim celem obrazanie.

    Ponieważ mocno OT się robi to spasuje.

    EOT.

    Shrek

  • 190. Data: 2016-10-29 15:39:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Cavallino,

    Friday, October 28, 2016, 4:57:51 PM, you wrote:

    > Nie, tylko dzięki temu, że debilstwo gromadnie zagłosowało na PIS.

    Nie. Na PiS zagłosowało ledwie 19% uprawnionych. PiS wygrał dzięki
    nieglosującym albo wybierającym dziwne partie, które rozproszyły tylko
    głosy.

    [...]

    > Ja nie z tych co będą głosowali na kogoś tylko dlatego, że może wygrać PIS.

    I przez takich jak Ty PiS wygrywa mając do dyspozycji twarde 19%
    elektoratu, które do wyborów pójdzie zawsze.

    > Było nie ruszać przepisów drogowych, ze zmianą na bublewiczowe i nie
    > hodować fotoradarów - po tej akcji PO jest u mnie skreślona i tyle.

    Przecież to PO zlikwidowało większość fotoradarów!

    --
    Best regards,
    RoMan